Citat:
Ursprungligen postat av
Sunimod
Lyssnar för tillfället på en ljudbok om gängkriminella och de i närheten.
Den heter "Ett ord för blod" och är en tjej från Somalia, Faysa Idle, som skrivit boken.
Den gör mig klart tveksam om många invandrare någonsin kommer bli som vi svenskar hoppas på.
Hon pratar om kriget och beskriver hur Dödspatrullen DP som bestod av gatubarn och Shottas som "krigar" mot varandra. Helt vansinnigt. De flyr från krig och kommer till Sverige och har egna krig mellan olika grupperingar.
Jag vet i katten inte vad vi ska göra med sådant här. De vill inte utbilda sig och vill inte ha vanliga jobb utan de vill ha rikedomar direkt.
Du har nog missuppfattat vilka jag röstar på men knappast de som vill ha mer av det här.
Skulle gärna se att varje röstberättigad läser några böcker om gängkriminella innan de de går och röstar. Vi har ett större problem än vad många tror.
De som förstår problemen på riktigt är sådana som mig och andra likasinnade, som naturligtvis stämplas med de vanliga titlarna för att man säger sanningen att människor är väldigt olika, och sedan även personerna som ligger bakom att dessa invandrare är här till att börja med. Dessa förstår mycket väl att detta aldrig kommer att fungera, det är en del av hela poängen med varför de är här nämligen.
Allt jag kan göra är att varna folk som vill lyssna att segregera bäst man kan alternativt lämna landet. Förvänta er inte att detta problem går att rösta bort.