Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-30, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Det där har han tid att greja med under anstaltstiden för att få till en förflyttning. Finns ingen möjlighet för myndigheter att neka ett sådant byte.

Han kommer ju bli en fara för andra kvinnliga intagna om han ska sitta med dom nu.. eftersom han tidigare hotat kvinnliga kriminalvårdsanställda kan de ju gå helt åt skogen. Sen den där andra stollen som också bytt namn till kvinna som slakta sina barn i Södertälje. Dom lär ju ta armkrok.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Jo, förstår din poäng - men gäller det ALLA I HELA VÄRLDEN!?

Sven Svensson vill ha uppgifter om mig, en snubbe från Antarktisk forskarstation, en tjej från Portland etc, etc.

Verkar ju helt sjukt. Privatpersoner?

Utan någon som helst identifiering!?

Samt att "jag" inte får reda på VEM som sökt INFO om "mig"...

Chezzuz

Utdraget kan bara göras av dig själv online alternativt skickas hem till din folkbokföringsadress. Så nej, folk kan inte få utdrag ur belastningsregistret på andra människor.
Citera
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Jag har också funderat över det med blodspåren.
Ifall han drog en påse över huvudet på henne innan han slog, då dom inte hitade något blod, ifal inte vad vi fått veta.

eller så hotade han bara med den?

Ifall att döda henne var huvudnumret så tänker jag att han ville åka med henne därifrån, levande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Absolut med all rätt såklart.
Jag antar att det finns en hel del försvarsadvokater som tackar nej till att försvara såna här sjuka individer.
Man får hoppas att den som blir försvarare åt denna MGM jobbar hårt på rättspsyk-hållet.

Förhoppningsvis kommer det bli rättspsyk denna gång.
Vet inte hur det är fördelat på såna ställen?

Troligen väntade han in rätt offer.
Vem vet, kanske han suttit där flera nätter och väntat in pendeln?

Som Emilie Mengs mördare i Danmark, satt och spanade vid tåget.
Likadant där, mördaren hade tur, för emilies kompisar tog taxi och vädjade till henne att följa med men hon gick ensam mitt i natten. Liknar My ganska mycket. Ja de är omöjligt att vilda prickade in 1/1 de har skett spaning tidigare men vi vet inte omfattning de lär polisen veta inom ett par månader
Citera
2025-12-30, 11:07
Medlem
gastriddares avatar
Häktningsförhandling mot Vilma Andersson idag 13:30 i Södertälje tingsrätt enligt Tv4 Nyheterna på TV. Kanske kommer det ut bilder på personen då
Citera
2025-12-30, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja förhandlingen sker via videolänk
När jag hade förhandling fick jag närvara i södertörns tingsrätten de var 2024. Dock satt jag i arrest i Södertälje. Denna jävel sitter ju nära salen
Nu sa de att häktningsförhandlingen ska hållas i Södertälje tr.
Citera
2025-12-30, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Samt att juldagen är lite helig, han har förstört det också.
Ren satanism.

Julen kommer tyvärr att vara förstörd för denna familj för all framtid, och sannolikt kommer detta att påverka dem varje dag. Hur kan en förälder övervinna en sådan händelse, det kan inte vara enkelt. Jag förstår att situationer som olyckor eller sjukdomar är annorlunda; även om de är utmanande, är de förmodligen enklare att bearbeta.
Citera
2025-12-30, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gastriddare
Häktningsförhandling mot Vilma Andersson idag 13:30 i Södertälje tingsrätt enligt Tv4 Nyheterna på TV. Kanske kommer det ut bilder på personen då
13 enligt Åklagarmyndighetens sida.
Åklagare, försvarare och den misstänkta närvarar via videolänk.
Citera
2025-12-30, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanaltrollet
KOM TILL INSIKT!
Efter all skit som hänt den senaste tiden så bör ju även de ”allra godaste” även inse hur urbota dumt det är att släppa alla psykiskt sjuka fritt i samhället?

Det var av god anledning och med folkets bästa i åtanke man hade institutioner för de oåterkalleligt sjuka förr i tiden. Det är sjukt hur det har blivit

Lås in och håll inlåst. Enda sättet att hantera detta. Släpp sargen på att alla ska ha samma rätt till frihet - det funkar inte.

Ni som tycker jag har fel, jag önskar innerligt att ni fick chansen att sitta ner med lite anhöriga och ta diskussionen därifrån, om psyksjukas ”rätt” till frihet.

Ja, och vi får ju inte glömma att det hände ett annat vansinnesdåd i helgen, dåren som gick in och mördade 55 åringen i sitt hem. Dom hade alrig sett personen innan. Han bara dök upp.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/bO5oOe/efter-mordet-i-boden-locket-pa-om-misstankt
Citera
2025-12-30, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enannandelavstan0
Någon i familjen har kontaktat exonphspoilers på instagram & bett om att ta ner bilderna på MGM då de inte vill ge honom mer uppmärksamhet.

Hade Vilma syskon? För morsan är ju dement och pappan död.
Citera
2025-12-30, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Det kostar?

Kanske kan vara värt den kostnaden för att spara liv!

Det kostar att ha dessa i fängelse också
Citera
2025-12-30, 11:11
Medlem
Loikkaris avatar
Häktningsförhandling kl 13.00 i Södertälje tingsrätt. Det är bara att knalla dit, dock blir det stängda dörrar eller han är inte med eller via videolänk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in