Citat:
Ursprungligen postat av
Kundalini
Jo, så har jag uppfattat det. Jag såg att det gjordes en inledande (en liten) rättpsykiatrisk undersökning, i vilken resulterade i ett utlåtande om att det var stor sannolikhet för att det förelåg en allvarlig störning, eller hur nu formuleringen var.
Rimligen måste det därefer gjorts en stor rättpsykiatrisk undersökning. Det hade varit intressant att veta vad denna kom fram till. Domen från kidnappningsförsöket finns postad i en annan tråd, men jag har inte pallat ladda ner det 570-sidiga dokumentet.
Rättspsykiatriska undersökningen brukar inte offentliggöras om brottslingen friskförklaras.
Så praktiskt för läkarna som är så sjuka i huvudet så de friskförklarar sina egna polare, typ bunkerläkaren och denna Wilma-typ!
Kan ge mig fan på att läkarna tycker att de här kidnapparna är balla som gör såna brott som de själva bara vågar drömma om.
Allt strålkastarljus bör riktas på rättsläkaren som tyckte att Vilma eller vad fan han heter inte lider av en allvarlig psykisk störning bara för att han inte är psykotisk.