Citat:
Ursprungligen postat av
StayFrosty-SWE
Det är väl upp till var och en. Jag är bara här för jag tycker att ni är fel ute i er kritik mot AA. Jag har redan haft rätt med att hexatronic går bra, + 40% senaste månaden och ytterligare 50% inom 20 dagar är väntat. Ni gör som ni vill med den informationen.
Det är lätt att säga men så fungerar inte människor. Undrar hur många som ligger -50% på Hexatronic tack vare den videon? AAs senaset gissning för Hexatr så kommer ju inte kursen tillbaks dit i år. Det finns fler fall, många som förlorat pengar på Tourn o Transtema tack vare AA.
AA har dessutom gett ett råd, följ surd.. förlåt stockpickingportföljen. Där ligger 5 av 7 innehav på mellan -30 - -85% (ca). AA är en katastrof. Han har orsakat stora förluster för många. Än värre om okunniga människor börjar tänka att det där med belåning verkar bra.
Nej du har förmodligen lika fel som din idol. De där sista + 50% har du
LOVAT ska komma senast idag. Det är såklart lätt i efterhand att bedöma sina råd. Hade Hexatr fortsatt ned hade du såklart inte dykt upp i tråden igen

Det är väl AAs största problem, han skäms inte att han gång på gång lurar in människor i aktier som går ned ordentligt.