Citat:
Ja och inte ”fejktrans” för att undvika lagen som en del påstår utan han, nej hon menar jag givetvis, var för könsbyte och hela baletten. Hon sminkar sig, sitter tjejigt, har gosedjur i sin lastbil, har försökt anamma kvinnliga ansiktsdrag och frisyr. Och så det juridiska könsbytet.
Det är med andra ord en sådan person vi alla ska kalla för Henne enligt Samhället. Annars kan det få påföljder i form av böter.
Så nu tycker jag vi följer Samhällets ordination och bedömer styckmördaren för vad hon är: en transperson och en kvinna.
Om man har problem med det, kanske man bör omvärdera inställningen att lättvindiga könsbyten är något bra.
Det är med andra ord en sådan person vi alla ska kalla för Henne enligt Samhället. Annars kan det få påföljder i form av böter.
Så nu tycker jag vi följer Samhällets ordination och bedömer styckmördaren för vad hon är: en transperson och en kvinna.
Om man har problem med det, kanske man bör omvärdera inställningen att lättvindiga könsbyten är något bra.
Jag tycker det låter som han har pendlat mellan att klä sig som kvinna och sedan som man. 2023 när man ser bilden från hans Linkedin har han längre blont hår och ett rosa klämma bakom öronen, försöker tydligen se kvinnlig ut då, men en annan person som jobbade med honom för 1,5 år sedan (2024 då) beskriver honom som en tillsynes vanlig kille ”Jag jobbade ett tag med Robin för ca 1,5 år sedan i Stenhamra. Första månaderna var han en helt vanlig Svensson, liten blond o blåögd kille som ser allmänt trevligt o snäll ut vilket han också var” (från Grevens sammanfattning).
En blond, kort och smal kille hade förföljt en annan tjej på samma ställe som My den 18/12 och det finns misstankar om att det var han, han hade i princip sprungit ikapp för att komma fram till henne men då hade de närmat sig villaområden så han hade fortsatt fram istället. Jag tror det var GM också då, inte utklädd som kvinna.
Dessutom tycker jag han på bilden från 2023 (blonda håret och rosa/röda klämman) och detta med att samla på sig massa gosedjur ger känslan av att han försökte imitera en skolflicka. På senare tid med sin mörka peruk(?) klär han sig mer som en kvinna, så hans intresse kanske ändrades.