Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-29, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Tack för bra sammanfattningar. Önskade fler läste det innan de ställer frågor när i princip allting redan har sammanfattats av dig.
Jag noterar att under en punkt (anhöriga hittar hennes saker) står det ”hörlurar” och längre ned står det ang hennes tillhörigheter som hittades ”hörlursfodral”, båda är citerade till AB. Det är väl en petitess men undrar om man skrivit fel i AB eller har man hittat både hörlurar och hörlursfodral, det känns lite oklart.

Det handlar antagligen om Airpods?
Citera
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuttiotre
Köpte hon en biljett till någon annan?
Tror att hon köpte en tågbiljett tillbaka till Malmö.
Citera
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
Nej att unisexa kriminnalvården så är det andra riktiga kvinnor som riskerar en galen styckmördare på sin avdelning.

snopp och snippa

1 och 2 så många kön finns det och man kan inte välja

Njae. Nu har vi en ny rättsordning som säger att det där inte alls är hugget i sten. HBTQkolletivet och den progressiva feminismen ska inte kunna välja vilka som ska upptas i den kvinnliga gemenskapen. De kan inte nu komma och säga att Vilma ”inte var en tillräckligt skön typ” som därmed måste fortsätta vara man. Någon dj-a ordning måste det ändå vara!
Senast redigerad av JymdKjam 2025-12-29 kl. 23:09.
Citera
2025-12-29, 23:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Turphiee
Den här borde funka för dina ändamål

https://www.calcmaps.com/map-radius/
Tack så mkt.

https://i.postimg.cc/qq0nssz0/q.jpg
Citera
2025-12-29, 23:06
Medlem
KonungensRiddares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeoXV
Ja det går inte att utesluta, men varför köpa en lokal biljett och en riksbiljett såpass nära i tid? Hon borde haft god tid att leta upp en billig biljett hem till Malmö efter hemkomst till föräldrarna?

Hon satt på pendeln och hade inget annat för sig kan man tänka?
Citera
2025-12-29, 23:07
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Skulle inte förvåna mig om Robin/Vilma är skyldig till ouppklarade försvinnanden.

Som vilka? Ser inte att det finns något som passar in. Möjligen utomlands, det har jag mindre koll på.
Citera
Medlem
Ibland tänker jag att det inte var så stora fel på psykvården innan psykädelreformen trädde ikraft -95.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lndigo
Apropå visst kringresande och Mellerud, trillade jag över artikeln om den här händelsen (se nedan). Vid den tidpunkten bör Rob*n/V*lma med marginal ha varit klar med sin verkställighet. Enligt artikeln fann man inte männen i fråga. Man vet aldrig, även om det nog är ett långskott.

https://www.ttela.se/nyheter/mellerud/forsokte-locka-flicka-med-godis-polisen-letar-efter-tva-man.e246e305-a766-42b3-9365-5767c233c924
Publicerad 2022-12-01
Händelsen verkar ha varit 2022. V*lma skulle dit i april i år och verkar inte bekant med området, och dessutom blev det eventet tydligen inställt.
Citera
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Är det verkligen en kvinna? Har manliga drag.
Du där sa du nåt. Mamman kanske också var transa 😂. Hon har ialf samma döda blick som sonen...äpplet faller inte långt...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeoXV
Ja det går inte att utesluta, men varför köpa en lokal biljett och en riksbiljett såpass nära i tid? Hon borde haft god tid att leta upp en billig biljett hem till Malmö efter hemkomst till föräldrarna?

Ja, lite skum tid att köpa Malmö biljett mitt i natten. Men hon kanske kollade sista minuten biljetter och tänkte vända hem redan på annandagen. SJ biljetters sista minuten biljetter finns väl ett dygn innan avfärd tror jag.
Citera
2025-12-29, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuttiotre
Köpte hon en biljett till någon annan?
Tror mer att hon köpte en sj biljett till Skåne. Och sl biljetten till rönninge
Citera
2025-12-29, 23:08
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snikrrr
Jag med! Hela tiden.
Och jag beklagar om familj/bekanta stöter på okänsliga kommentarer. Låt dem passera, det är så jag gör för att stå ut här.
. Krama era barn och anhöriga det finns demoner bland oss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in