Jag noterar som många andra att ryssapologeterna har fått hjärnblödning.
(Det borde forskas i frågan. Blödning i….vad?)
Nåväl. Trumps möte med Zelensky gav exakt 0, noll eller Zero.
Inte ett ljud om förslaget som USA och Ukraina hade tagit fram…
Trumpetens samtal med Putin fick inte ens fart på tidigare taktikfråga, val! Inte ett ljud om att hålla ett val om något. Vill vi inte ha demokrati? Har varit sådant tjafs från vissa om olagliga presidenter och folkets önskan om fred? Eller? Tyst nu på detta..😂
Vilken överraskning att man skulle komma dragandes med anfallet på Putins bostad. 😂😂😂 fy helvete vad korkade folk är. Varför skulle man göra detta nu, när man haft snart 4 år på sig att döda Putin.
Jisses, stolpskott.
Trump sa inget…absolut noll…om amerikanskt förslag. Det var väl hans sätt att komma ur frågan.
Dementian satte troligen stopp….
Låt mig avslutningsvis dra ett skämt.
Citat:
Trump kallar uppgifterna ”inte bra”, enligt CNN.
– Det här är inte rätt tid. Det är en sak att vara offensiv, för de är offensiva. Men det är en annan sak att attackera hans hus, säger Trump och fortsätter:
– Jag fick veta det här av president Putin i morse. Jag var väldigt arg över det.
Trump medger samtidigt att uppgifterna kan vara felaktiga.
– Det är möjligt att det inte är sant, att någon sådan attack inte har ägt rum. Men president Putin sa till mig att de hade gjort det, säger han
Efter snart 4 år och anfall mot ukrainska civila och ett antal mordförsök på Zelensky, så ska vi nu vara lite arga.
😂😂😂
Enligt hästansiktet, så blev det vare sig skador på människor eller byggnader.
Men låt oss vara lite arga….