Citat:
Ursprungligen postat av
chomskara
Du verkar inte förstå vad autism faktiskt är... I grunden är detta ett resultat av en könsmaktsordning (som ens gör det möjligt för män att utveckla sådana här vidriga fantasier + sexuell sadism, nekrofili och pedofili + ett samhälle som inte har lyssnat till institutioner som varnat för återfallsrisken hos GM.
Och jag kallar denna man för just en man då jag är ganska övertygad kring att det hela kring könsbytet rör sig kring någon slags sjuklig fetisch för kvinnokroppen (vilket han visat på innan) snarare än en äkta könsdysfori. Kalla mig transfob om ni vill, jag vet själv var jag står.
Nej jag förstår inte autism - och inte du heller. Det som rör den mänskliga varseblivningen och kognitiva förmågan är outgrundligt.
Var, utanför din åsiktskorridor, pratar ingen om sånt där ytterfeministiskt trams längre.
"Könsmaktordningen" och sexualsadism lmao
Vad är det som motsäger att hon är genuint är trans? Självfallet alienerar sig transrörelsen mot henne, då en dåligt sminkad styckmördare till shemale inte är ett bra ansikte utåt när högtryckstvätten vart igång i åratal för att normalisera