Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-29, 18:22
Medlem
larkascendings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Varifrån ser du det? Tycker han ser ut som vilken småkille som helst.

Ögonen. Han ser lite "borta" ut på vissa bilder.
Citera
2025-12-29, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Han verkar bara ha bytt till ett kvinnonamn. Något ytterligare har i vart fall inte bekräftats.

Hittar följande.
"3 män har Vilma som förnamn, varav 2 har det som tilltalsnamn.Färre än 10 män i Sverige bär namnet."

https://www.krimfup.se/articles/25-arig-kvinna-i-ronninge-hittad-dod-vilma-andersson-misstankt

Ser ut som mer en namnet på den bilden.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Vem är denna Katia Mossaly som samlar pengar, är det seriöst?
Blir lätt skeptisk
Jag också, väldigt tveksam till att det verkligen är Katia Mossaly.

Katia Mossaly har varit öppet engagerad i etablerade, transparenta insamlingar via erkända organisationer, såsom Barncancerfonden och 90-konton.

Det är just därför man bör vara extra försiktig när något avviker från det mönstret.
Citera
Medlem
dwgs avatar
Om inte domstolen river hans könsbyte så är de helt sjukt.

En psyksjuk är den enda som kan ta namnet på en styckmördad ung tjej och sen göra de samma.
Om han nu hävdar att han vill va tjej, hugg då av kuken och stoppa han på kåken med männen
Då får han kuk som han vill ha och männen får knulla av sig.
Efter dom har tröttnat så kör han till polska fängelsen som en liten runt tur så dom får knulla av sig. Sen får han besöka nästa lands intagna osv.

Torryr ska införskaffas enbart för denna herre, och då dagligen smärtsam.
Citera
Medlem
Citat:
Varifrån ser du det? Tycker han ser ut som vilken småkille som helst.
Ja det gör han faktiskt
Och där kunde det gå rätt
Vad hände sen? Bröderna mobbade honom tydligen
Citera
2025-12-29, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
Insamlingen i sig handlar i stort inte om begravningskostnad.... Hur tänkte Du nu?
Det gäller ekonomisk trygghet, där kommun, region och staten fallerar, slippa tänka ekonomi, få sörja. Allt deltagande i rättegångsprocessen.

Men det du skriver är totalt bullshit. Trygghetsnätet när folk dör har flera lager. Just där behöver man inte oroa sig som boende i Sverige. Jaja, det kanske är en annan tråd.
Citera
2025-12-29, 18:25
Medlem
larkascendings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chomskara
Autism gör dig inte till en sexualsadist och styckmördare.

Nej, inte per automatik.

Men fåordigheten och repetitionen i tal samt blicken i ögonen sticker ut för mig. Samt "flamsandet" och omognaden.
Citera
2025-12-29, 18:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SSKKLLIIHHJJKK
Han har gjort en tishko.
Förutom att han glömde att ha W i namnet. Handskar vid överfallet glömde han visst med
Citera
2025-12-29, 18:26
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Vilken Tove menar du nu?

Tove i Vetlanda. (Inte Tova som är annat fall, där Billy mördade henne och slängde henne i en skottkärra)
Citera
Medlem
Sopphjonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Det är en sak jag har tänkt på.

Buntband använder man väl bara om man inte vill att någon ska kunna röra sig.
Varför hade Vilma ett buntband med sig om hon ändå skulle ha ihjäl My direkt?

Tyvärr så får vi nog anta att My var vid liv hemma hos Vilma under åtminstone några timmar.

Om det nu inte var så att något gick väldigt fel när Vilma attackerade My och Vilma blev tvungen att döda henne direkt.

Svårare att få in en vuxen människa i bilen om den inte har försetts med buntband först. Tänker jag.
Citera
Medlem
Pastelclouds avatar
Obs hoppa inte på mig, kanske för naiv men:
Angående namnbytet till Vilma.. det betyder väl inte att han är trans per se?
Att sminka sig, kalla sig ett kvinnonamn osv är väl inte att vara en transperson på riktigt?? Mer en ”stil” vilken kille som helst egentligen kan ta till om det skulle behövas?
Och att han nu hade sån ÄCKLIG ”tur” att pga hans ÄCKLIGA tidigare brott - fått ändlösa namnbyten beviljade och att till och med få byta till ett kvinnonamn är en sorg för hela jävla svenska folket. Vem man än är.

Men jag KAN inte tänka mig att han kan hamna på kvinnoanstalt för att han kallar sig Vilma och sminkar sig. Inte heller bli kallad hon/henne i kommande FUPar?

Transpersoner är väl människor som genomgår en hel process för att ens till slut få steroider/östrogen osv. Eller är jag FÖR naiv och cyklar i nattmössan?!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68
Enda sättet att få livstid i Sverige är rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivningsprövning.

Fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in