Citat:
Ursprungligen postat av
ingetbranick
Missade hela loppet eftersom jag var tvungen att jobba och hålla hjulen rullande, men om jag förstått det rätt var de gamla parhästarna Inge Glid och Inge Fäste huvudpersonerna igen? 🤨
Japp, samma gamla visa när svenska vallateamet kommer till Alperna🙁 Totalt clueless!
Är rejält oroad inför OS, trodde de lärt sig något sedan förra TdS.....