2025-12-29, 16:11
  #649
Medlem
Weit-wegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Damtränaren säger ”kollektivt ok”. Han är ju spritt språngande galen.

Ja att ha yttersta världseliten som allt som oftast abonnerar på höga pallplatser, att då säga att det är ok att ha några top-10, helt sinnessjukt….
Citera
2025-12-29, 16:14
  #650
Medlem
MuscleSharks avatar
Jonna den stora vinnaren av Svenskorna. TdS......suck
Citera
2025-12-29, 16:14
  #651
Medlem
Alkibiadess avatar
Var ju väldigt tydligt i SVT:s dokumentär att konflikter och kritik skall tas internt, aldrig i media. Men blir löjeväckande idag.
Citera
2025-12-29, 16:15
  #652
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kemankaret
fan va folk gnäller. Det är ju fan inte nu formen ska vara på topp? Jag tycker det ser helt okej ut. Alla toppar för OS?

Problemet är att OS är i Italien och kollar man tillbaka de senaste två Tour de Ski så har skidorna varit i princip katastrofala hela tiden (denna tour är ej klar än men förra touren var katastrof). Struktur och valla har inte fungerat alls, man får ju hoppas att dom hittar något tills dess.
Citera
2025-12-29, 16:15
  #653
Medlem
Detta är ett elände, ett jävla förnekande och kringsnack. Man måste väl kunna vara rak i sin kommunikation.
Man tappar ju förtroendet för skidledningen.
Citera
2025-12-29, 16:18
  #654
Medlem
Alkibiadess avatar
Ribom: – Vi har en del att fundera på när det gäller materialet. Jag fick slita uppför och fick lov att staka mig upp i bland.

Ilar: – Jag hade tyvärr lite för lite fäste för att kunna åka helt avslappnat, då blir det väldigt slitsamt.
Citera
2025-12-29, 16:20
  #655
Medlem
rainbowias avatar
Wow.
Diggins, Ilar, Ebba och Ribom i samma heat.
Frida får en massa sprinters inkl Hagström.
Citera
2025-12-29, 16:21
  #656
Medlem
I NRK uppmärksammade ju Auckland de usla svenska skidorna tidigt.
Varför ska det vara så svårt här att se det uppenbara?
Citera
2025-12-29, 16:21
  #657
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Ribom: – Vi har en del att fundera på när det gäller materialet. Jag fick slita uppför och fick lov att staka mig upp i bland.

Ilar: – Jag hade tyvärr lite för lite fäste för att kunna åka helt avslappnat, då blir det väldigt slitsamt.


Nu blir det krismöte på hotellet

Ajabaja att säga i tv att skidorna var dåliga för nu är Svanebo kränkt
Citera
2025-12-29, 16:23
  #658
Medlem
Joelfrogs avatar
Projected Standings 2/6

Citera
2025-12-29, 16:24
  #659
Medlem
Metallharrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Nu blir det krismöte på hotellet

Ajabaja att säga i tv att skidorna var dåliga för nu är Svanebo kränkt

Vad hände egentligen med det nya öppna vallateamet som hyllades så stort när Svanebo tog över, med öppen dialog och chattgrupper med åkarna och mer info ut i media? Det vände totalt förra året, och iår har vi väl knappt fått en enda intervju med någon vallare.
Citera
2025-12-29, 16:27
  #660
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PynchonsApa
I NRK uppmärksammade ju Auckland de usla svenska skidorna tidigt.
Varför ska det vara så svårt här att se det uppenbara?
Ikke bare Aukland, men også Dyrhaug.

– Ebba Andersson ser i hvert fall ut til å ha bakglatte ski. Det så jeg tidlig, sa Niklas Dyrhaug.

NRKs Fredrik Aukland gikk enda lenger.

– Hva er det de har gjort med skiene sine i dag? Det skal da ikke være mulig. Det er isklister og tørr blå voks. Det kan ikke være komplisert, sa han på kanalens sending.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in