Citat:
Ursprungligen postat av
PynchonsApa
I NRK uppmärksammade ju Auckland de usla svenska skidorna tidigt.
Varför ska det vara så svårt här att se det uppenbara?
Ikke bare Aukland, men også Dyrhaug.
– Ebba Andersson ser i hvert fall ut til å ha bakglatte ski. Det så jeg tidlig, sa Niklas Dyrhaug.
NRKs Fredrik Aukland gikk enda lenger.
– Hva er det de har gjort med skiene sine i dag? Det skal da ikke være mulig. Det er isklister og tørr blå voks. Det kan ikke være komplisert, sa han på kanalens sending.