Citat:
Ursprungligen postat av
ingetbranick
Ännu fler tycker som du, det är jag säker på. En femmil som du beskriver den, helst i VM eller OS, är för mig det största som går att uppleva inom idrott. Jag skriver "går", för jag har inte gett upp hoppet om att få se det igen. Men tyvärr har nog många gjort det och "lärt sig" att gilla masstarter m.m. eftersom de gillar skidsporten som sådan.
En del kanske även misstolkar kritik mot nya tävlingsformer som kritik mot sporten och känner sig därför nödgade att försvara alla nymodigheter, hur dumma de än må vara och hur liten, om ens någon, ny publik de lockar till sporten.
🤗Vi får njuta 7-8 mars, Orsa, lärde jag mig nyss. Det blir toppen! (Förhoppningsvis.)