2025-12-31, 15:28
  #1249
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Diggins är den mest kompletta skidåkaren genom alla tider på damsidan, oerhört taktiskt smart och gör allt rätt gång på gång, säsong efter säsong. Dessutom åker hon ju allt. Bara att ta av sig hatten
Är ingen favorit från min sida men håller med dig i allt du säger här. Väldigt imponerande och vilken enorm kämpe.
Citera
2025-12-31, 15:28
  #1250
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Perry nära pallen!
Så även Mackie
Citera
2025-12-31, 15:29
  #1251
Medlem
Pro-Enfalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Det var väl inga ambitioner att ta spurtpoäng som A-K pratade om?

Ok, möjligt att jag uppfattade fel.
Citera
2025-12-31, 15:29
  #1252
Medlem
Får inte Moa Ilar lite för lite uppmärksamhet? Väldigt bra insatser av henne gång på gång.
Edit: Hon ligger väl dessutom bäst till av svenskorna i totalen?
Citera
2025-12-31, 15:30
  #1253
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Men då så, Diggins vann sen om de blir två svenskor efter henne är bara kul, Gott Nytt år!
Citera
2025-12-31, 15:30
  #1254
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rcs
För nära. Jag hade gissat tia

Samma här.
Citera
2025-12-31, 15:30
  #1255
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Diggins är den mest kompletta skidåkaren genom alla tider på damsidan, oerhört taktiskt smart och gör allt rätt gång på gång, säsong efter säsong. Dessutom åker hon ju allt. Bara att ta av sig hatten
Tvåa efter Björgen skulle jag säga.
Citera
2025-12-31, 15:32
  #1256
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bcdefg
Så även Mackie

Kanadensiska skidorna var nog bra i dag, herrar på placeringarna 11, 13 och 14.
Citera
2025-12-31, 15:33
  #1257
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Hoppas det går riktigt segt i det här sista heatet
Citera
2025-12-31, 15:33
  #1258
Medlem
Metallharrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Får inte Moa Ilar lite för lite uppmärksamhet? Väldigt bra insatser av henne gång på gång.
Edit: Hon ligger väl dessutom bäst till av svenskorna i totalen?

Det pratas ju massor om hennes utveckling det här året
Citera
2025-12-31, 15:34
  #1259
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Ännu fler tycker som du, det är jag säker på. En femmil som du beskriver den, helst i VM eller OS, är för mig det största som går att uppleva inom idrott. Jag skriver "går", för jag har inte gett upp hoppet om att få se det igen. Men tyvärr har nog många gjort det och "lärt sig" att gilla masstarter m.m. eftersom de gillar skidsporten som sådan.

En del kanske även misstolkar kritik mot nya tävlingsformer som kritik mot sporten och känner sig därför nödgade att försvara alla nymodigheter, hur dumma de än må vara och hur liten, om ens någon, ny publik de lockar till sporten.
🤗Vi får njuta 7-8 mars, Orsa, lärde jag mig nyss. Det blir toppen! (Förhoppningsvis.)
Citera
2025-12-31, 15:36
  #1260
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beitos
Får inte Moa Ilar lite för lite uppmärksamhet? Väldigt bra insatser av henne gång på gång.
Edit: Hon ligger väl dessutom bäst till av svenskorna i totalen?
Tycker att hon har fått en hel del - väälförtjänt - uppmärksamhet och uppskattning nu. Jätteroligt med Moa Ilar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in