Citat:
Ursprungligen postat av
Teu
Andra fordon ja. Inte för att det spelar någon roll när cyklister alltid tror dom har företräde. Det spelar ingen roll om man står i sandlådan med ungarna, nog fan kommer det någon tvåhjulad idiot som förtjänar spö.
Är det sunkigt underlag på trottoaren går jag på cykelbanan med barnvagnen. Har ni problem med det är det ert problem.
Och lär er leda era jävla cyklar.
Varför inte gå på motorväg vid "sunkigt underlag på trottoaren", gärna med barnvagnen. Det kan förhoppningsvis resultera i en förbättring av gen poolen...
Citat:
Ursprungligen postat av
Teu
Right back at you, precious. Kör så det ryker med din lilla elcykel på motorvägen så slipper vi kanske både dig och din cykel.
Har ingen elcykel. Om du (mot förmådan) träffar på någon som cyklar "i sandlådan" så förtjänar givetvis den pappskallen bögstryk till förmågan att cykla upphör. Likaså du som tar dig rätten att gå på cykelbanor för att det är "jobbigt" att gå på trottoaren.
Typiskt sossebeteende. DU har "rätt" till allt, men inga skyldigheter... Påminner mig även om idiotjävlar som går i skidspår. För ett antal år sedan sade jag till en kärringjävel att hon skulle ge fan i detsamma och sluta förstöra skidspåren. Hennes kommentar var att det var så "jobbigt" att gå i snön, och då tar sig kärringjäveln "rätt" att förstöra för andra för sin egen bekvämlighets skull. Vidriga as. På temat sade jag även till en blatte att ge fan i att gå i skidspåren, och till hans credit sade han att han inte visste att det var fel, och gick sedan inte längre i spåren.
På senare år har jag vid besök i det gamla landet noterat att idioter går mitt i gatorna trots att det finns en trottoar. VARFÖR?