Citat:
Ursprungligen postat av
Langrennsfan
Men då kan ingen av er påstå att hon skulle ha en otrolig vinnarmentalitet liksom Johaug eller att hon kommer nå hennes potential.
Hon, liksom många andra. förändras över tiden.
Utan otrolig vinnarmentalitet så hade hon ju inte jagat ikapp Johaug på 3-milen i Holmenkollen.
Hon hade inte kommit tillbaka från ett klart underläge till att vinna 5-milen i VM.
Såg du bilderna efter vinsten i Tds??
Så, man kan med fog säga att Frida genom åren haft en otrolig vinnarmentalitet.
Tycker man annat så förstår man nog inte vad det är.