Citat:
Jag ska sätta över en röding till din lilla gumma, vid tillfälle.
Jo men Dumpen vill så jäkla gärna vara inblandade och får in sin snabel där det behövs, Sara är fenomenal på det här. #719 skall givetvis sitta på livstid men ännu viktigare är att slänga ett köttben åt Patriks och Saras håll men våra vänner vill så gärna dra in fete Gösta 78 så fjortisarnas fittmagneter åker med av bara farten och fina Sara visar vägen. Lite tjuvfiske av Dumpen men ok.
Dumpens mission är att bli rumsrena och accepterade men hittills har det gått åt helvete men fina Sara tänker "Nästa runkgubbe" så blir det verklighet, tyvärr jag tror inte det men good work av Dumpen denna gång. Det lilla Dumpen hade med saken att göra iofs
Snälla hjälp underbara Sara https://www.gofundme.com/f/ge-sara-mojlighet-till-den-livsviktiga-behandlingen
Dumpens mission är att bli rumsrena och accepterade men hittills har det gått åt helvete men fina Sara tänker "Nästa runkgubbe" så blir det verklighet, tyvärr jag tror inte det men good work av Dumpen denna gång. Det lilla Dumpen hade med saken att göra iofs
Snälla hjälp underbara Sara https://www.gofundme.com/f/ge-sara-mojlighet-till-den-livsviktiga-behandlingen
719 var väl en toppenfångst på Dumpo! Som vanligt är Dumpen inte sena att rama in fisket med en tårdrypande liten historia om den lilla hunden, SOM INGEN I HELA VÄRLDEN BRYR SIG OM FÖRUTOM DUMPEN! Polisen nöjde sig med ”vi ska göra vad vi kan”. Dumpen vet hur man fixar en show. Även om polisen med största säkerhet helst hade hoppat över den filmade konfrontationen och bara norpat gubben direkt, så han inte riskerade att försvinna, så måste ju folket ha sitt.
Fan Dumpen vill ju bara bli älskad, det är väl inte så mycket begärt? Rätt ovanligt med en organisation med så tydligt förfärlig självkänsla.
Fan va snyggt Sjöberg i vanlig ordning levererade ”du har skrivit lite märkliga saker..” BAM polisen (lilla blurningsfiltret för en proffsig och dokumentär känsla) och så en lite agneta-sjödin-nyårs-skimmer på dumpenloggan uppe högra hörnet!
Det där med att linda in pedofiljakt som om det vore Postkodlotteriet, är så sjuuuuuuukt stört.
Hoppas 719 lämnat lite bevis efter sig, han verkade väldigt trovärdig tycker jag. Hoppas inte att den där dottern som han och hans tidigare medbrottsling våldtagit, inte tar skada utan får den traumavård som Dumpen stoltserar med. Om det 719 berättade stämmer, att han träffat henne många år efter de förmodade övergreppen, då hon berättade att hon skaffat pojkvän. Jag tyckte det lät som något 719 berättade för påskina att han inte lämnat några offer bakom sig. Jag undrar hur hon ställer sig till detta, hoppas det leder till nåt bra för henne.