Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-29, 13:25
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-and-Y
Dumpen de ultimata experterna som alltid har 100% rätt (eller ?).

Enligt Ten, MeggieCleary, Karlsoon på taket, med fler, så är Dumpen fantastiska och gör alltid rätt.

Då borde alla 700 uthängda männen ha en historik av övergrepp innan uthängningen, och sedan även efter. Antar att Gräv har statistik på detta och den är helt perfekt, visar på att dom knullar barn dygnet runt i princip. .. INTE.

Jag tror snare det rör sig om 0-5%, precis som jag har berättat om tidigare. Dvs kanske 10-30 på sin höjd som verkligen skulle vara en fara för barn. Resten är snälla laglydiga gubbs som är nyfikna på vad det är för idiot på andra sidan som tjatar om träff, men de skulle aldrig begå en juridisk risk.

Jag har aldrig påstått att dumpen gör allting rätt.
Dumpen gör så gott de kan med det de har.

Om de uthängda har historik av övergrepp vet varken du eller jag men att tro att det var första gången de tog kontakt med minderårig för sex var med dumpens fiskare är oerhört naivt, för att inte säga korkat. Att komma till mötesplatsen är kvittot för de avsikter de skrivit om.

Vilken procentsats du tror är rimlig har nada betydelse, jag tror på 100.
Citera
2025-12-29, 13:30
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Nej, det handlar om Dumpen - inte gäddorna. 719 är bra exempel på den sort du är ute efter. Men, det här med deras metoder - det är sannolikt att den eventuella påföljden blir mildare pga uthängningen, eftersom det är ett straff i sig. Det är väl inte Dumpens tanke isåfall? Att mildra en rättslig påföljd.

Ja straffpåföljd kan bli mildare om man blivit av med sitt arbete, oavsett om det har med dumpen att göra eller inte och har ingenting med om man är omtyckt av sin omgivning eller inte.
Citera
2025-12-29, 15:49
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Ja straffpåföljd kan bli mildare om man blivit av med sitt arbete, oavsett om det har med dumpen att göra eller inte och har ingenting med om man är omtyckt av sin omgivning eller inte.

Det stämmer.
Citera
2025-12-29, 15:51
Avstängd
HajPaDigs avatar
Intressant om detta stämmer, vilket jag tror... Hur ska en enda krona av de 800 000 som Dumpen AB samlat in kunna gå till dom och deras privata konsumtion och skulder ? Sara har tidigare fått pengar för att fixa tänder och till siliconpattar. Samt att de hjälpte henne att betala en skuld på flera hundra tusen till kronkalle om jag inte minns fel. Farbror Flås tog ut 400 000 i utdelning.

Ursprungligen Postat av Denvitaliljan113
Svar: 100 095
Visningar: 14 189 667
Rätt intressant med dessa två personer som leker rättsväsende!

Sara Nilsson har totalskuld till Kronofogden på 661 tusen kroner
Största indrivaren är Skatteverket på 323 Tusen
Sedan Lowell och sedan 5 skulder till privatpersoner på 196 tusen
Sara betalade inte av något under 2024 men under 2025 gjordes det en utmätning på 36883kr.

Patrik Höjdhopparen Sjöberg har totalskuld till kronofogden på 1899853kr (1,9 miljoner)
Största skulden är till A-Mål Polisen, Banken SEB och 2x Inkasso.
Inga avbetalningar under 2024. 2025 så gjorde dom en utmätning Januari på 30000kr han har sedan betalat av 7551kr sedan mars.
Löneutmätning sedan Juni
Ansökt om skuldsanering som han får svar på denna eller nästa vecka...
Vilka hjältar som har sjukt stora skulder! Ska Sara ta sina insamlade pengar och betala av till Kronofogden?
Citera
2025-12-29, 17:31
Medlem
X-and-Ys avatar
Det handlar inte om vad jag tror, det handlar om vad vetenskapliga undersökningar säger. Ganska lätt att luska fram info med AI hjälp.

Om vi tittar på män med pedofila fantasier, den kan delas upp i två grupper:
1-3% är "riktiga förövare", som är villiga att genomföra riktiga övergrepp.
97-99% "pedofil nyfikenhet", skulle aldrig göra något på riktigt. Moralisk/juridisk spärr sätter stopp.

Om man sedan tittar på de män som Dumpen har hängt ut så har, ungefär 5% en historik av riktiga övergrepp, vilket stämmer väl överens med ovanstående siffror. Man kan tänka sig att Dumpen lockar marginellt fler män i "1-3% kategorin" än de försiktiga med en moralisk spärr.

av 700 uthängda är ca:
5% eller 35: Har begått riktiga övergrepp. Är en risk för barn
95% eller 665: Bara nyfikna som aldrig skulle ha gjort något. De vill INTE begå en juridisk risk. Är inte en risk för barn.

665 män är uthängda helt i onödan.

Citat:
Jag har aldrig påstått att dumpen gör allting rätt.
Dumpen gör så gott de kan med det de har.

Om de uthängda har historik av övergrepp vet varken du eller jag men att tro att det var första gången de tog kontakt med minderårig för sex var med dumpens fiskare är oerhört naivt, för att inte säga korkat. Att komma till mötesplatsen är kvittot för de avsikter de skrivit om.

Vilken procentsats du tror är rimlig har nada betydelse, jag tror på 100.
Citera
2025-12-29, 17:37
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Det handlar inte om vad jag tror, det handlar om vad vetenskapliga undersökningar säger. Ganska lätt att luska fram info med AI hjälp.

97-99% "pedofil nyfikenhet", skulle aldrig göra något på riktigt. Moralisk/juridisk spärr sätter stopp.

Om man sedan tittar på de män som Dumpen har hängt ut så har, ungefär 5% en historik av riktiga övergrepp, vilket stämmer väl överens med ovanstående siffror. Man kan tänka sig att Dumpen lockar marginellt fler män i "1-3% kategorin" än de försiktiga med en moralisk spärr.

av 700 uthängda är ca:
95% eller 665: Bara nyfikna som aldrig skulle ha gjort något. De vill INTE begå en juridisk risk. Är inte en risk för barn.

AI är väldigt exakt i sina beräkningar. Jag använder det ofta. Hoppas du inte får en varning bara som jag fick nyligen då jag gjorde en AI sökning.
Citera
2025-12-29, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Jag ska sätta över en röding till din lilla gumma, vid tillfälle.

719 var väl en toppenfångst på Dumpo! Som vanligt är Dumpen inte sena att rama in fisket med en tårdrypande liten historia om den lilla hunden, SOM INGEN I HELA VÄRLDEN BRYR SIG OM FÖRUTOM DUMPEN! Polisen nöjde sig med ”vi ska göra vad vi kan”. Dumpen vet hur man fixar en show. Även om polisen med största säkerhet helst hade hoppat över den filmade konfrontationen och bara norpat gubben direkt, så han inte riskerade att försvinna, så måste ju folket ha sitt.

Fan Dumpen vill ju bara bli älskad, det är väl inte så mycket begärt? Rätt ovanligt med en organisation med så tydligt förfärlig självkänsla.

Fan va snyggt Sjöberg i vanlig ordning levererade ”du har skrivit lite märkliga saker..” BAM polisen (lilla blurningsfiltret för en proffsig och dokumentär känsla) och så en lite agneta-sjödin-nyårs-skimmer på dumpenloggan uppe högra hörnet!

Det där med att linda in pedofiljakt som om det vore Postkodlotteriet, är så sjuuuuuuukt stört.

Hoppas 719 lämnat lite bevis efter sig, han verkade väldigt trovärdig tycker jag. Hoppas inte att den där dottern som han och hans tidigare medbrottsling våldtagit, inte tar skada utan får den traumavård som Dumpen stoltserar med. Om det 719 berättade stämmer, att han träffat henne många år efter de förmodade övergreppen, då hon berättade att hon skaffat pojkvän. Jag tyckte det lät som något 719 berättade för påskina att han inte lämnat några offer bakom sig. Jag undrar hur hon ställer sig till detta, hoppas det leder till nåt bra för henne.

Tack, du är så gullig men sätt gärna in mer pengar då det kostar att vara på vägarna för våra vänner och du skall betala!

Runkgubbe #719 är ett sånt scoop som Dumpen behöver för sin överlevnad och existensberättigande och Sara går upp i extas, nu smäller det och Dumpen blir accepterade men nej Dumpen är fortfarande paria Jag kan faktiskt nöja mig med Dumpens tjockisar men just nu är det viktigaste att Sara blir frisk. Kommer det inte in mer pengar så lämnas Sara på operationsbordet som sagt och gamle Svullo kommer ta fjortisars oskulder utav helvete. Krutgumman Sara behövs för Sveriges barn så in och stötta henne https://www.gofundme.com/f/ge-sara-mojlighet-till-den-livsviktiga-behandlingen

Jag verkligen älskar Dumpens uthängningar där gäddorna säger "va" till Patrik Sjöberg och han blir irreterad. Fittmagneterna #711 och #713 är klockrena exempel och Sara tittar åt andra hållet när praoeleven Patrik gör sin move

"Sluta säg va hela tiden, du tala svenska va?!" / Putte
Citera
2025-12-29, 19:18
Medlem
MeggieClearys avatar
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/dumpen-och-gw-varnade--for-26-aringen-livsfarlig/
Citera
2025-12-29, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Intressant om detta stämmer, vilket jag tror... Hur ska en enda krona av de 800 000 som Dumpen AB samlat in kunna gå till dom och deras privata konsumtion och skulder ? Sara har tidigare fått pengar för att fixa tänder och till siliconpattar. Samt att de hjälpte henne att betala en skuld på flera hundra tusen till kronkalle om jag inte minns fel. Farbror Flås tog ut 400 000 i utdelning.

Ursprungligen Postat av Denvitaliljan113
Svar: 100 095
Visningar: 14 189 667
Rätt intressant med dessa två personer som leker rättsväsende!

Sara Nilsson har totalskuld till Kronofogden på 661 tusen kroner
Största indrivaren är Skatteverket på 323 Tusen
Sedan Lowell och sedan 5 skulder till privatpersoner på 196 tusen
Sara betalade inte av något under 2024 men under 2025 gjordes det en utmätning på 36883kr.

Patrik Höjdhopparen Sjöberg har totalskuld till kronofogden på 1899853kr (1,9 miljoner)
Största skulden är till A-Mål Polisen, Banken SEB och 2x Inkasso.
Inga avbetalningar under 2024. 2025 så gjorde dom en utmätning Januari på 30000kr han har sedan betalat av 7551kr sedan mars.
Löneutmätning sedan Juni
Ansökt om skuldsanering som han får svar på denna eller nästa vecka...
Vilka hjältar som har sjukt stora skulder! Ska Sara ta sina insamlade pengar och betala av till Kronofogden?

Patrik och Sara kilar inte stadigt med myndigheterna men dom är väl människor för det? Sara måste bli frisk och sen tar vi det därifrån med skulder mm. Jag skulle avvakta med att sätta in stålar på Puttes konto då Kronofogdemyndigheten lurar i vassen även om Putte ger sken av att pengarna går oavkortat till utsatta barn

Känns stabilt med Putte som kassör för maktfaktorn Dumpen som ska vara med och spela. Med deras bakgrund så hade jag antagligen gjort samma sak men Dumpen är ett medborgargarde med hämndmotiv och den som inte ställer upp på detta är pedofil.

Nån som har koll på hur det blir med Dumpens 90-konto? Har varit på tapeten tidigare men man får inget riktigt svar
Senast redigerad av Gipsy-tears 2025-12-29 kl. 20:50.
Citera
2025-12-29, 21:58
Medlem
tens avatar
Citat:

av 700 uthängda är ca:

"vetenskapliga undersökningar", haha.
Mörkertalet i detta är enormt.

Man kan även tänka sig att de som dumpen tog INNAN de blev förövare (B) dvs innan de gjorde verklighet av sin fantasi, räddat många barn.
Eller tror du att antal förövare är en konstant?
Citera
2025-12-29, 23:34
Medlem
Citat:
"vetenskapliga undersökningar", haha.
Mörkertalet i detta är enormt.

Man kan även tänka sig att de som dumpen tog INNAN de blev förövare (B) dvs innan de gjorde verklighet av sin fantasi, räddat många barn.
Eller tror du att antal förövare är en konstant?

Tror Du på riktigt att en fjortis hade svarat Dumpen så? Lite mystiskt och Lisa 14 år smyger ut för att träffa Gösta 79 i hans Renault med strålkastarna på?

Jag smög själv uti i tonåren i natten när föräldrarna snusade men det var ingen gammal kärring jag ville sätta på då och jag är mer än tveksam till att Dumpens story håller? Feta Gösta 79, chipstuttar, ölmage, Lisa 14 år nja.

Fantastiska Sara har lite att förklara. Det finns alltså så fruktansvärt dumma människor därute som tror på detta?
Senast redigerad av Gipsy-tears 2025-12-29 kl. 23:39.
Citera
2025-12-29, 23:46
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Tror Du på riktigt att en fjortis hade svarat Dumpen så? Lite mystiskt och Lisa 14 år smyger ut för att träffa Gösta 79 i hans Renault med strålkastarna på?

Jag smög själv uti i tonåren i natten när föräldrarna snusade men det var ingen gammal kärring jag ville sätta på då och jag är mer än tveksam till att Dumpens story håller? Feta Gösta 79, chipstuttar, ölmage, Lisa 14 år nja.

Fantastiska Sara har lite att förklara. Det finns alltså så fruktansvärt dumma människor därute som tror på detta?

Du fortsätter att tramsa som vanligt.
Nu är det ju inte riktigt feta Gösta 79 som dumpen tagit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in