Citat:
1. Så, var har vi flyg-loggarna?
1. Det är Brian Harpole själv som har låtit publicera sina flyg-loggar.
2. Det är Mark Amodei själv som har refererat till sin påstådda närvaro i US Congress vid tiden för mötet.
3. Jag är övertygad om att CO omedelbart kommer att presentera bevis för sina förehavanden i den händelse någon dårfink skulle få för sig att det är hon som ligger bakom mordet, ja.
2. Det är Mark Amodei själv som har refererat till sin påstådda närvaro i US Congress vid tiden för mötet.
3. Jag är övertygad om att CO omedelbart kommer att presentera bevis för sina förehavanden i den händelse någon dårfink skulle få för sig att det är hon som ligger bakom mordet, ja.
2. Mark Amodei, var står det?
3. Du får vara hur övertygad som helst.
Citat:
Om du läser det jag skrev.Så står det vad Snow sa till militärpoliserna.
Och, månader senare, vad denne sagt till Candace Owens. Det som Snow sa till Candace Owens, stämmer inte alls överens med vad Snow sa till militärpoliserna.
Citat:
Och till Owens, att han var där efter diverse dokument. Som inte ens förvaras på basen.
Michael Snow har sagt "Hotad av karteller och därför behöver prata med någon". Står i Candace Owens screenshot i inlägget.
Låter det pålitligt?
Ser inte ens Candace Owens några motsägelser i detta?
Kanske Candace Owens bara ser det denne vill se, att Michael Snow sett "mötesdeltagarna", innan mordet av Charlie Kirk.
Ok, kollat lite på videon där Michaen Snow är med.
Tider etc.. låter, lite skumt. Vs vad som faktiskt finns på papper, ang Snow.