2025-12-27, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
1. Det är Brian Harpole själv som har låtit publicera sina flyg-loggar.
2. Det är Mark Amodei själv som har refererat till sin påstådda närvaro i US Congress vid tiden för mötet.
3. Jag är övertygad om att CO omedelbart kommer att presentera bevis för sina förehavanden i den händelse någon dårfink skulle få för sig att det är hon som ligger bakom mordet, ja.
1. Så, var har vi flyg-loggarna?
2. Mark Amodei, var står det?
3. Du får vara hur övertygad som helst.

Citat:
Igen, om nu Snow inte var där för att försöka lokalisera diverse dokument, varför var han då där, menar du?

Beundra barackerna?
Om du läser det jag skrev.
Så står det vad Snow sa till militärpoliserna.
Och, månader senare, vad denne sagt till Candace Owens. Det som Snow sa till Candace Owens, stämmer inte alls överens med vad Snow sa till militärpoliserna.
Citat:
Michael Snow har sagt "Hotad av karteller och därför behöver prata med någon". Står i Candace Owens screenshot i inlägget.
Och till Owens, att han var där efter diverse dokument. Som inte ens förvaras på basen.
Låter det pålitligt?
Ser inte ens Candace Owens några motsägelser i detta?
Kanske Candace Owens bara ser det denne vill se, att Michael Snow sett "mötesdeltagarna", innan mordet av Charlie Kirk.

Ok, kollat lite på videon där Michaen Snow är med.
Tider etc.. låter, lite skumt. Vs vad som faktiskt finns på papper, ang Snow.
Citera
2025-12-28, 04:44
Medlem
Varför är området där Charlie Kirk avrättades en exakt avbild av en judisk Menorah?

Förslag?

Eyes Wide Shut?
Citera
2025-12-28, 05:43
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Varför är området där Charlie Kirk avrättades en exakt avbild av en judisk Menorah?

Förslag?

Eyes Wide Shut?
För man vill se en menorah.

När jag såg quaden första gången så tänkte jag "Åh, Pentagon" och "ett stiliserat hus, i ett stiliserat hus, i ett stiliserat hus..".
Vidare så blev väl Kirk ändå inte skjuten i den vinkeln?

Om vi för resonemangets skull säger att den här bilden stämmer så blir skottvinkeln alldeles fel för att kunna vara mittarmen i en menorah.

Det är "typ" en menorah, det håller jag med om.
Men det är inte en menorah och eftersom symboliken kräver exakthet så faller det här som ett korthus.

Det där är lika mycket en menorah som Cheops pyramid är en trappa.

Pareidolia, look it up.
Citera
2025-12-28, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
"Åh, Pentagon"
Fast det är väl ingen hemlighet att USA grundades av frimurare? Har du missat det?
Citera
2025-12-28, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
1. Så, var har vi flyg-loggarna?
Brian Harpole skickade dem till Alex Jones som i sin tur visade dem i det här inslaget: https://x.com/RealAlexJones/status/2003265927107006582

CO säger att hon kan konfirmera att de är äkta, men som sagt, att de inte ger något alibi till Harpole.

Citat:
2. Mark Amodei, var står det?
Amodei skrev så här på X efter att några av hans väljare hade ringt och frågat honom om det verkligen var han som Snow observerade direkt efter mötet:
For those of you information consumers who are stuck in practices of the old days, who prefer facts to dreams and falsehoods, take comfort knowing that in public service, there is this thing called the public record.

The public record on se September 8th indicates that I was returning to Washington DC from my
district and voting on the floor of the House of Representatives, and on September 9th in a 12-hour markup in the House Appropriations Committee of which I am a member as well as voting on the House floor.

Should you prefer video to the words of a member of the Federal Legislature, please feel free to view the House Appropriations Committee's recording of said event on that date. To quote Ronald Reagan, "Facts are stubborn things." Merry Christmas.

Part 1: Full Committee Markup of FY26 Labor, HHS, Education, & Related Agencies Bill
Part 2:
Problemet är att han inte var svarade vid de två första "roll calls" som gjordes på förmiddagen , utan först vid det tredje, vilket gjordes på eftermiddagen = gott om tid att flyga från Fort Chuachuca till D.C..

Med det sagt så ser det faktiskt ut som att någon sitter på Amodei's stol i kongressrummet i videor från förmiddagen, men att det återstår att se om det verkligen är han och i så fall, varför han inte svarade på de två första uppropen.

Citat:
3. Du får vara hur övertygad som helst.
...sa dårfinken.

Citat:
Om du läser det jag skrev.
Så står det vad Snow sa till militärpoliserna.
Och, månader senare, vad denne sagt till Candace Owens. Det som Snow sa till Candace Owens, stämmer inte alls överens med vad Snow sa till militärpoliserna.
1. Vad står det att Snow sade till militärpoliserna?

2. Vad sade Snow till CO?

Citat:
Och till Owens, att han var där efter diverse dokument. Som inte ens förvaras på basen.
Låter det pålitligt?
Hur vet du det? Givet att dokumenten i fråga i så fall föregivet skulle bevisa att Snow blev framed för att han upptäckte och försökte rapportera korruption på högsta nivå?

Och igen, vad skulle han annars göra på basen, menar du? Beundra barackerna?

Citat:
Ser inte ens Candace Owens några motsägelser i detta?
Kanske Candace Owens bara ser det denne vill se, att Michael Snow sett "mötesdeltagarna", innan mordet av Charlie Kirk.
1. Att Snow befann sig på basen där och då är bevisat.
2. Att mötet ägde rum där och då är bevisat.
3. Candace vill veta om Snow minns rätt och i så fall, vad de utpekade individerna hade för ärende på basen.

Citat:
Ok, kollat lite på videon där Michaen Snow är med.Tider etc.. låter, lite skumt. Vs vad som faktiskt finns på papper, ang Snow.
Och?
Senast redigerad av onopono 2025-12-28 kl. 20:20.
Citera
2025-12-28, 21:16
Medlem
Citat:
Brian Harpole skickade dem till Alex Jones som i sin tur visade dem i det här inslaget: https://x.com/RealAlexJones/status/2003265927107006582

CO säger att hon kan konfirmera att de är äkta, men som sagt, att de inte ger något alibi till Harpole.

Amodei skrev så här på X efter att några av hans väljare hade ringt och frågat honom om det verkligen var han som Snow observerade direkt efter mötet:
For those of you information consumers who are stuck in practices of the old days, who prefer facts to dreams and falsehoods, take comfort knowing that in public service, there is this thing called the public record.

The public record on se September 8th indicates that I was returning to Washington DC from my
district and voting on the floor of the House of Representatives, and on September 9th in a 12-hour markup in the House Appropriations Committee of which I am a member as well as voting on the House floor.

Should you prefer video to the words of a member of the Federal Legislature, please feel free to view the House Appropriations Committee's recording of said event on that date. To quote Ronald Reagan, "Facts are stubborn things." Merry Christmas.

Part 1: Full Committee Markup of FY26 Labor, HHS, Education, & Related Agencies Bill
Part 2:
Problemet är att han inte var svarade vid de två första "roll calls" som gjordes på förmiddagen , utan först vid det tredje, vilket gjordes på eftermiddagen = gott om tid att flyga från Fort Chuachuca till D.C..

Med det sagt så ser det faktiskt ut som att någon sitter på Amodei's stol i kongressrummet i videor från förmiddagen, men att det återstår att se om det verkligen är han och i så fall, varför han inte svarade på de två första uppropen.

1. Tack.

2. Om mötet slutade 07:30 och han reste med reguljärflyg. Då hade han kanske, hunnit med 08:20 planet. Dvs räknat med att föraren kört alldeles för fort. Planbyte. Och sedan landat 16:00 på BWI. Jag räknar att en bil väntat direkt han stigit ur planet, sedan kört för fort till Senaten, då kanske han varit där redan 16:45. Iofs, så räknar jag på hur fort det hade gått idag. Och snabbaste reguljärflyget.

Privatflyg. Möte avslutas, fort till planet, som lyfter 07:40 MST "PDT" "10:40 EDT" , flygtid, ca 40 timmar. Framme ca 14:40 EDT. 10 +10 minuter till Kapitolium. Så, framme ca 15 EDT.
När var den "roll call" som han svarade på?
Citera
2025-12-28, 21:20
Medlem
Citat:
1. Vad står det att Snow sade till militärpoliserna?

2. Vad sade Snow till CO?

Hur vet du det? Givet att dokumenten i fråga i så fall föregivet skulle bevisa att Snow blev framed för att han upptäckte och försökte rapportera korruption på högsta nivå?

Och igen, vad skulle han annars göra på basen, menar du? Beundra barackerna?

1. Att Snow befann sig på basen där och då är bevisat.
2. Att mötet ägde rum där och då är bevisat.
3. Candace vill veta om Snow minns rätt och i så fall, vad de utpekade individerna hade för ärende på basen.

Och?
Du har länkats till vad Snow sa till militärpoliserna.
Du vet vad han sagt till Candace Owens.

1. Är bevisat, inga tvivel om det. Det vet du.
2. Inte alls säkert.
3. Minns Snow, eller drar han sagor?
Citera
2025-12-28, 22:58
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ett Lustigt Litet Sammanträffande, menar Du?
Att det går med extremt god vilja att tolka som en menorah menar du? Ja, det är precis vad det är. Formen i sig är absolut inte "random" utan en helt vanlig geometrisk figur. Din tolkning däremot...
Citat:
Kommer du ihåg när du bestämde dig för att bli en ELLS-teoretiker? Eller blev du en sådan utan att du märkte det själv?
Efter mer än tio minuters letande så kan jag konstatera att ELLS inte verkar ha någon vedertagen betydelse. Det enda som dyker upp på Google och DuckDuckGo är helt irrelevant. Tio minuter är ganska lång tid på internet när det inte finns något att hitta. Så om det faktiskt betyder något, så får du allt ta och förklara det för mig.

Citat:
Fast det är väl ingen hemlighet att USA grundades av frimurare? Har du missat det?
Nej, det är absolut ingen som helst hemlighet att vissa av USAs grundare var frimurare. Jag förstår dock ändå inte vad det har med judar och utformningen av en "quad" på ett universitet att göra, så du får gärna förklara det för mig. Jag vill höra dina ord. Förklara för mig som om jag vore fem år.
Citera
2025-12-29, 00:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Förslag?

Eyes Wide Shut?

Det där är inte en menorah - de har 7 ljus/armar. Det där kan möjligtvis likna en Chanukkia - dvs en speciell ljusstake för firandet av Hanukkah (ungefär som en adventsljusstake), men då är datumen i bilden helt åt pipan.
Citera
2025-12-29, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det där är inte en menorah - de har 7 ljus/armar. Det där kan möjligtvis likna en Chanukkia - dvs en speciell ljusstake för firandet av Hanukkah (ungefär som en adventsljusstake), men då är datumen i bilden helt åt pipan.

Till er andra.
Chanukkia (betoning på i, -'kia) är en menora-ljusstake för Chanukka-ljusen, (eller -oljan).
Datumen har jag ingen uppfattning om. Det räcker bra med att brottsplatsen är utformad som en nioarmad menorah och därmed än mer stärker mina och miljontals andra medborgare världen över att zionisterna på ett eller annat sätt ligger bakom mordet.

Det finns som sagt en hel del mer av den varan.

Återkommer inom kort.
Citera
2025-12-29, 01:52
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Till er andra.
Chanukkia (betoning på i, -'kia) är en menora-ljusstake för Chanukka-ljusen, (eller -oljan).
Datumen har jag ingen uppfattning om. Det räcker bra med att brottsplatsen är utformad som en nioarmad menorah och därmed än mer stärker mina och miljontals andra medborgare världen över att zionisterna på ett eller annat sätt ligger bakom mordet.

Det finns som sagt en hel del mer av den varan.

Återkommer inom kort.

Om du inte har en aning så kan du googla eller fråga ai precis som alla andra så slipper du sprida dynga.

chatGPT: Eftersom Hanukka börjar den 25:e kislev, och kislev kan ha 29 eller 30 dagar beroende på året, varierar det i den gregorianska kalendern mellan slutet av november och slutet av december.

Alltså är datumen i bilden du länkade helt åt pipan för en Chanukkia.

Men om nu Charlie Kirk verkligen skulle ha valt att uppträda på en plats som liknar en Menora eller Chanukkia (dvs som en vanlig theatron) så är det väl snarast ett tydligt tecken på att han inte hade en tanke på att överge sitt älskade Israel…
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-12-29 kl. 01:57.
Citera
2025-12-29, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Om du inte har en aning så kan du googla eller fråga ai precis som alla andra så slipper du sprida dynga.

chatGPT: Eftersom Hanukka börjar den 25:e kislev, och kislev kan ha 29 eller 30 dagar beroende på året, varierar det i den gregorianska kalendern mellan slutet av november och slutet av december.

Alltså är datumen i bilden du länkade helt åt pipan för en Chanukkia.

Men om nu Charlie Kirk verkligen skulle ha valt att uppträda på en plats som liknar en Menora eller Chanukkia (dvs som en vanlig theatron) så är det väl snarast ett tydligt tecken på att han inte hade en tanke på att överge sitt älskade Israel…

Till er andra.

Som sagt, mitt enda påstående är att platsen för Kirks avrättning är utformad som en nioarmad judisk menorah. Och ja, en chanukka är en nioarmad judisk menorah.

Det finns inga uppgifter på att Kirk själv ska ha valt platsen för sitt framträdande och nej, han "älskade" definitivt inte zionisternas Israel vid tiden för mordet.

Tvärtom så lät han sin omgivning veta att han tog avstånd från zionisternas folkmord i Gaza, samt att han var minst sagt skeptisk till IDFs agerande under Hamas attack okt 7.

Att han stod i begrepp att tillsammans med sitt TPUSA lämna pro Israel-projectet i USA.

Som sagt, återkommer med en lista på bevis för Israels mycket troliga inblandning i mordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in