Citat:
Ursprungligen postat av
Hello87
De är väll om de byter KÖN inte bara namn?
Eftersom han bytt namn flera ggr, så får det mig att undra om det är möjligt att han gjort könsbyte, bytt till kvinnonamn namn och antar då att han är kraftigt sminkad och har långt hår idag, enbart för att inte bli just igenkänd och slippa flytta runt och byta namn? Kan han haft detta som förklaring till ”sina sjuka sexuella våldsbrott” mot barn och kvinnor? Hur som helst så hjälpte det ju inte i så fall? Robin/Vilma bör väl få rättspsykiatrisk och inte sätts med kvinnor som han vill mörda?
Eller är han född i fel kropp och alltid känt sig som kvinna? Och ändå hatar kvinnor så mycket att de måste mördas?
En lesbisk mördare som ska sitta i kvinnofängelse?
Alltså ursäkta min förvirring om jag trampar någon transa eller så på tårna nu, men jag förstår verkligen inte detta öht?
Robin/Vilma är 26 år, har redan begått grova lustbetonat även om de inte fullbordats, suttit i fängelse i flera år, byter namn flera ggr som troligtvis handlar om att fly från sitt förflutna, och kommer då på den korkade idén att byta kön för att slippa bli igenkänd? Mördar han i tron att hans DNA/fingeravtryck förändrades också eftersom han lämnade hammare och buntband på brottsplatsen när han kidnappade henne?
Våldtäkt kan det ju handlat om, även om han gjort ett könsbyte? Men kan han varit så trög att han själv trodde att hans lust att våldta och mörda skulle försvinna om han fick byta kön?
Hur fasen ska man tänka? Glömde han att han var kvinna just för att han inte känner sig som en kvinna? Det är väl mest troligt
Alltså ni fattar ju, kan det bli mer snurrigt att reda ut och förstå det här?
Allvarligt, det måste väl bli rättspsykiatriskt vård denna gång? Eller kan han anses som frisk?