Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-28, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av virvelvinda
Hur kunde personen redan i början av tråden (hen som tog bort sitt inlägg) veta att det som hade hittats på platsen var buntband och hammare?

Någon form av koppling till dem som hittade buntbanden och hammaren? Det var väl inte polisen som gjorde fynden först, utan vänner/anhöriga?
Citera
2025-12-28, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Är du säker på att det inte är brorsan du sett? Han var bitig

Bilden på honom som jag syftar på är den som är publicerad på Nordfront. Han ser ju ut som en städad, svensk man? Skulle kunna jobba på bank? Obehagligt normal. En sån som man inte skulle kunna tänka sig skulle kunna göra sånt här.
Citera
2025-12-28, 21:36
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Dom hade span på honom efter dådet, hur kan man vara så slät i hjärnan?

Vilken trevlig prick du är 😃
Det kunde de ju inte vara säkra på, att hon var död!
Citera
Medlem
tukkats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyally
Nu pratar ni om två olika personer! P*r är inte misstänkt för mord utan 45-åringen som är skäligen misstänkt för människorov.

Varifrån kommer informationen om att denne P*r är den som är skäligen misstänkt för människorov? Är det bekräftat?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Ja, jag köpte hans lönekoll. Han har bra med stålar.
https://i.postimg.cc/KvSN4fm2/11.jpg

Fast det är inte personen som är misstänkt för mordet.
Citera
2025-12-28, 21:37
Medlem
kan han chattat med henne på tinder typ ”på väg hem nu med pendeln” eller har han planlöst åkt runt leta efter ett offer? tror på det första dom är nästan samma ålder, 01:30 rönninge pendeltågsstation är det lämpligt ställe hitta offer på?

hur känner han den äldre (Per?) Robin?
Citera
Medlem
Vill bara nämna angående Google Trends. Jag testade söka på mitt namn på google, väntade 10 min och sen gick in på Google Trends. Det stod att någon sökt på det igår och i morse. Jag är den enda som heter mitt för och efternamn i Sverige, så ingen sannolikt att någon annan sökt på det också.
Så vet inte om vi kan förlita oss på det spåret.
Citera
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BTEmil
Konstiga är att andra söktermer som Uttran området och liknande som har varit väldigt intressanta är inte sökta på förs nyligen under hennes sökande. Men hennes namn, familjens gata och området hon hittades i söktes 3 på natten 6 på morgonen o 10 på morgonen den 23 december.
Då är du nog inne på något. Psykopatpedofilen visste vem hans offer skulle bli. Borde automatiskt flaggas till polisen om någon söker på en helt vanlig person flera gånger på google. Ingen normal funtad människa söker på en vanlig person flera gånger samma dygn.

Kan han ha matchat på en dejtapp och hon ignorerat honom och aset tog illa vid sig? Hoppas det minst blir livstid. Våra kvinnor ska kunna känna sig trygga på våra gator dygnet runt!!!
Citera
Medlem
Den här typen av gärningsman borde aldrig släppas ut igen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tukkat
Varifrån kommer informationen om att denne P*r är den som sitter för människorov? Är det bekräftat?

Expressen, sftonbladet etc har gått ut med att det är 26 åringen som är tidigare dömd för försök till kidnappning som är misstänkt för mordet.
Citera
2025-12-28, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasmus4805
Om det är mannen ifrån Ekerö? Vilket otroligt bra jobb att ringa in honom. Rör sig mgm i Botkyrka kommun bara så där?

Otroligt bra jobb är väl att ta i kanske, Man fick dnaträff på fynd på brottsplatsen, standardförfarande?
Citera
2025-12-28, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riktigtoklart
Bilden på honom som jag syftar på är den som är publicerad på Nordfront. Han ser ju ut som en städad, svensk man? Skulle kunna jobba på bank? Obehagligt normal. En sån som man inte skulle kunna tänka sig skulle kunna göra sånt här.

Skojar du eller? Ser ut som diverse bokstavskombinationer på honom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in