Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-28, 21:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lillamy75
Eller typ hjärnsubstans från henne på hammaren?

Det bekräftar knappast död.
Citera
2025-12-28, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riktigtoklart
Han hade googlat på henne innan. Hon dykte väl upp på hans tinder när hon kom hem till Stockholm, de matchade och han såg väl henne som ett perfekt offer.

Har du hans Tinder-profil?
Citera
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BTEmil
Jag har sorterat på Sverige som land och det var 72 timmar innan fallet.

Vill ändå påstå att det kan vara fel i datat. Men kusligt om det stämmer
Citera
Medlem
UngeHerrProms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Ja, jag köpte hans lönekoll. Han har bra med stålar. Bor hemma, betalar säkert minimal hyra.
https://i.postimg.cc/KvSN4fm2/11.jpg

Ja men det är han som är misstänkt för människorov, R är den som jobbat på Circle K och coop och är misstänkt för Mord
Citera
Medlem
Citat:
Ja, jag köpte hans lönekoll. Han har bra med stålar.

Han från Nytorp är ju inte misstänkt för mordet. Han är skäligen misstänkt för människorov, antagligen lånat ut sin bil eller något. Fokus på R.A.
Citera
Medlem
Citat:
Ja, jag köpte hans lönekoll. Han har bra med stålar. Bor hemma, betalar säkert minimal hyra.

Jaså, tack förtydligande, du menade den äldre MGM, jag trodde du skrev om den yngre.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UngeHerrProm
En hel del skumma gubbar och figurer som följer My på instagram, bland annat en Per med 3 följer men som följer 7000+

Du ska ta det med en stor nypa salt, hon hade under 1000 följare igår, så många följer nog bara för att nu.
Citera
2025-12-28, 21:33
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riktigtoklart
Nej planen var nog inte att de skulle ses. Därav att det blev tumult när han dök upp med bilen och försökte få in henne. Hon insåg att något var fel men det var för sent. Hon skrev säkerligen att hon var på väg hem. Mentalt absolut. Fysiskt ser han inte dåligt ut på bilden jag sett iallafall.
Är du säker på att det inte är brorsan du sett? Han var bitig
Citera
Medlem
Blomsoppas avatar
Vet vi något mer om Mgm? Är han uppväxten där? Känner de till varandra sedan tidigare? NÅGON måste ju veta något mer
Citera
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tlarsson365
Med 2 döttrar är man som pappa alltid orolig och när barnen är små är det små problem och oro och man tänker att när dom blir större försvinner detta men det blir tvärtom.
Även om man har bra döttrar som är ordentliga så vet man aldrig vem dom möter och jag har legat sömnlös många nätter men man vill samtidigt inte begränsa deras rörlighet och frihet.
Men tänk att vara förälder och förlora sitt barn. Det är en evig sorg och även om dom inte kunde göra så mycket är deras dåliga samvete om att dom kanske gjort något något dom får leva med.
Orsak .
Sämre psykvård . Internet och alla grova saker man kan se och få inspiration av. Droger som flödar och får personer att tappa känslor och man tappar omdömet.
Vidrigt var samhället har försämrats och vissa saker var bättre förr även om det inte alltid var perfekt..

Man känner alltid oro för döttrarna men det ändå större risk för grabbar att det händer något
Citera
Medlem
lillamy75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Det bekräftar knappast död.

Handlar troligtvis mer om mängden och vilken del av hammaren det finns på, har jag för mig att jag läst någonstans
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av savagemamii
Det som är störande är att man FATTADE direkt att det är en svensk störd som gjort detta. För man märker och ser samt hör på brottet i sig och får sig en uppfattning huruvida personen är svensk eller utrikesfödd. Så är det bara. Men det är så lätt att säga att det är en blatte bara för de råkar vara majoritet i viss kategori. Majoriteten av pedofiler är fortfarande etniska svenskar. Samt oerhört många besinningslösa mord och våldsutövande mot kvinnor. Det finns en hel bunt av svenska män i kriminalhistorien i Sverige där det är svenska män som begår denna typ av sjuka brott.
Nu är jag klar orkar inte skriva med fler kränkta tomtar som sitter nu i skamvrån och skäms ihjäl över att det ”råkade” vara en blond och blåögd och inte en Mohamed.
Fanns ingen anledning att tro att en pedofil som nappat en 25-årig kvinna. De flesta som mördar är tyvärr invandrare. Hur du direkt kunde fatta att detta var annorlunda är svårt att förstå.

Sedan håller jag med så långt att jag tycker att rassarna är patetiska med sina tvärsäkra påståenden om etnicitet mm. Det är som vanligt direkt löjeväckande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in