Citat:
Ursprungligen postat av
savagemamii
Det som är störande är att man FATTADE direkt att det är en svensk störd som gjort detta. För man märker och ser samt hör på brottet i sig och får sig en uppfattning huruvida personen är svensk eller utrikesfödd. Så är det bara. Men det är så lätt att säga att det är en blatte bara för de råkar vara majoritet i viss kategori. Majoriteten av pedofiler är fortfarande etniska svenskar. Samt oerhört många besinningslösa mord och våldsutövande mot kvinnor. Det finns en hel bunt av svenska män i kriminalhistorien i Sverige där det är svenska män som begår denna typ av sjuka brott.
Nu är jag klar orkar inte skriva med fler kränkta tomtar som sitter nu i skamvrån och skäms ihjäl över att det ”råkade” vara en blond och blåögd och inte en Mohamed.
Fanns ingen anledning att tro att en pedofil som nappat en 25-årig kvinna. De flesta som mördar är tyvärr invandrare. Hur du direkt kunde fatta att detta var annorlunda är svårt att förstå.
Sedan håller jag med så långt att jag tycker att rassarna är patetiska med sina tvärsäkra påståenden om etnicitet mm. Det är som vanligt direkt löjeväckande.