Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 20:42
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coolakidsdoraldrig
Dom har samma leverfläck och näsa. Kan det vara så att han nu heter R*n* G*j?
Dock stämmer inte födelsedatumet på den som bor i Sundbyberg. Men Linkidin profilen, det kan ju bara hans ändå.
Jämför man första bilden när RA har blont hår och sen dom andra när han har längre hår så är det samma leverfläck och näsa.
Lägg av nu.
En enkel koll på killens sida visar att han är östeuropeisk av något slag. Fullt av östeuropeiska vänner. Kollar man mrkoll så kan man följa han sedan innan 2018 (när R.A ännu inte fått skyddad ID). Fan kan ni börja tänka och efterforska lite själva?
Citera
2025-12-28, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Japp, delar av kroppen i viksberg. Andra delar av kroppen med sig i bilen, ute i skogen för att gräva ner när polisen tar han på bar gärning.

Vilket Viksberg talar vi om? I Södertälje?
Citera
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jaha, så nu ska vi tycka synd om den svenska mördaren? Du måste skämta?

Inlägget är så klart en referens till sossepolitruken Dan Eliassons kommentar angående när ett vuxet ”ensamkommande flyktingbarn” högg ihjäl en ung kvinna anställd på hemmet.

https://www.youtube.com/watch?v=dzIGCYgPpeQ
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coolakidsdoraldrig
Dom har samma leverfläck och näsa. Kan det vara så att han nu heter R*n* G*j?
Dock stämmer inte födelsedatumet på den som bor i Sundbyberg. Men Linkidin profilen, det kan ju bara hans ändå.
Jämför man första bilden när RA har blont hår och sen dom andra när han har längre hår så är det samma leverfläck och näsa.
Om inte samma person verkar de onekligen ha saker gemensamt. Kolla bara R*n* G*j följare på fb.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolnollkoll
Jag tycker det är så hemskt och berör på djupet. Jag som kvinna är väldigt skeptisk till min omvärld och går alltid på tårna och försöker hålla mig med god uppsikt över min omgivning, trots det svårt att undvika psykopaterna som börjar snacka trots att man inte ger dem ögonkontakt. Jag ser argument om att man förutsätter att kvinnor idag har samtal aktiva under ensamma promenader etc. Men oavsett hur jävla uppmärksam du är på din omgivning finns det inget som gör att du klockan 01:30 på natten kan lyckas ta dig ur en sådan situation på egen hand som stackars My har utsatts för.

Ett samtal i luren hade inte gjort någon som helst skillnad. Det är egentligen självklart att man ska kunna ta en sådan promenad hem på egen hand utan att behöva oroa sig för något. Men uppenbarligen går det inte i Sverige idag. Riktig jävla otur att råka på en sån här psykopat. Förbannad över att man inte har livstids övervakning på en sådan person där man skummar av inköp, samtalslistor, internetsökning etc med jämna mellanrum för att avstyra sådana händelser. Märkligt straffsystem i Sverige. Tur ändå att denna idiot varit fast förut så det blev träff.

Vad är du förvånad över? Att man släpper ut mängder av människor som begår samma horribla brott igen? Vi har vårt samhälle efter hur vi har röstat.
Senast redigerad av avhandla 2025-12-28 kl. 20:47.
Citera
2025-12-28, 20:44
Medlem
Flying.Swines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ping123
Återigen är det en svensk som begår ett allvarligt brott. Titta bara i år vilka som begått värsta brotten. Svenskar, Richard Anderssson massmördaren i Örebro och hon i Skåne som tog sitt liv efter att ha dödat sonen.

Jag gillar svenskar, jag bor i Sverige men vill påminna er att det inte är bara invandrare som gör brott i Sverige som ni vill få det att låta dom.
Rasist!

Nu är det ju så att både MGM och hans bror båda är födda UTOMLANDS.
(källa: Svensk befolkningsbok 2000)

Någon som vet vilket land MGM är född i förresten?
Citera
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Dom var på hans hemadress har jag förstått, men att han inte fanns där? Dom måste ju ha haft span sen då på hans adress, och han har dykt upp, sen har man då förföljt honom till skogsområdet där han greps. Hade dom gått in i hans lägenhet tidigare, antar jag att polisen hade hittat delar av henne och gripit honom bums.
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Jag tror att hon förmodligen måste ha bragts om livet ganska tätt inpå att hon kidnappades. Det där med han blev ”tagen på bar gärning” i skogen får mig att tänka att de kanske såg när han skändade kroppen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyally
Nu upprepar jag mig, men att hans DNA fanns på sakerna betyder ju inte att hon är död. Försvunnen ja, men för att de ska tro att hon är mördad krävs något mer. Inte att hon är borta. Han kan lika gärna hållit henne fången. De måste haft något mer att gå på.

Fast jag svarade ju inte dig utan någon som hade ångest för att polisen stod 500 m bort och gjorde ingenting medans hon blev bragd om livet under 10 timmar.

De skickade till en begäran om snabbremiss på DNA profilering, detta var före 10h span.
Det var då hon dog.

Vi har koll på att hon först var försvunnen, brottsrubriceringen var ju initialt ”människorov”.

Polisens spaningsarbete är inte helt inaktiv, de vet om han ligger och sover, de vet om han är uppe och duschar, de har koll på elmätaren och hur han rör sig.

Under tiden som du tänkte till en del så har det framkommit att det tog honom på bar gärning.

Jag tackar jag för mig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Måste ha hittat varandra på diverse sadiska forum / bdsm, något åt det hållet. Jag köpte ratsits lönekoll på han. Han tjänar bra. 600k i årslön. Inga betalningsanmärkningar.

Om det stämmer är det ju på en helt annan nivå av stört.

Låter ju som någon typ av lärare/lärling situation?

Lägger ingen större vikt på det förens mer uppgifter kommer ut.
Citera
2025-12-28, 20:45
Medlem
Förutom att GM har avvikande sexuella/sadistiska drag. Undrar om GM har en viss profil av kvinna som han drogs till?
Många sådana har ju ofta en viss typ av dragninskraft till killar/tjejer som de kan ta livet på.

Det var längesen jag kände sorg för ett brott.
Hade jag varit plit så hade jag bankat skiter ur GM och kanske blivit bög för en dag. Att respektera lagen för en familj i detta nu gör fysiskt ont i kropp och själ.
Det var en ovanlig händelse
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Lägg av nu.
En enkel koll på killens sida visar att han är östeuropeisk av något slag. Fullt av östeuropeiska vänner. Kollar man mrkoll så kan man följa han sedan innan 2018 (när R.A ännu inte fått skyddad ID). Fan kan ni börja tänka och efterforska lite själva?

Det är otroligt hur förbannad man blir när man ser IQ-befriade idioter som personen du citerar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Packapappas
Skyddad ID av staten. Omöjligt att hitta. Enda som finns är väll den profil med alla polisbilar. Har ej länk tyvärr.

Förstår inte. Är vi säkra på att R*n* G*j
(*=e och *=o) är GM?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in