Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Men vad fan. Min dator laggar (nej FB) som fan. Hinner rassla in 4 sidor inlägg innan jag kommer in i bilden. Menar du att det är bekräftat att den 45-åringen är hans bror?!

Det är min fråga, bekräftar inget!
Citera
2025-12-28, 20:36
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Får lite panik när jag läser att polisen hade span i 10 timmar 😰 tänk om de hade kunnat förhindra hennes död 😔

Dom hade span på honom efter dådet, hur kan man vara så slät i hjärnan?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderbrak2000
Jag fattar inte, alla pratar om den här R.A som är född -91, men det står en man i 25års ålder som är misstänkt. Är man född 1991 är man 34 år, alltså inte han!

RA är född 1999, i november. Så vissa kioskmongon har uppenbara problem att läsa hans personnummer rätt och därmed tolkat det felaktigt som 1991.

Men nej. RA är född 1999.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Googleroid
Hon var redan borta då.

De spårade DNA på föremål som fanns vid vägkanten som dumpats.
Han DNA fanns med, daktad sedan tidigare.
På den anledningen hade polisen spaning på honom.

Han gick förmodligen tillbaka till dumpningsplatsen.
När polisen spanade.

Jag misstänker att han ledde polisen till henne.
Nu upprepar jag mig, men att hans DNA fanns på sakerna betyder ju inte att hon är död. Försvunnen ja, men för att de ska tro att hon är mördad krävs något mer. Inte att hon är borta. Han kan lika gärna hållit henne fången. De måste haft något mer att gå på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Vad folk inte förstår.det är att det springer väldigt många galningar lösa.många som bytt namn och försökt börja om...jag vet minst en person.som mördade en vän ..nu har hon börjat om med ny man
Tyvärr är det så det Svenska systemet ser ut när alla mentalsjukhus är stängda…eller i alla fall de flesta. 😩
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaLiljan
Vet vi att hennes kroppsdelar hittades i Viksberg? Enligt polisen greps väl inte GM i sin bostad?
Om han nu bodde i Viksberg är detta lite rörigt..kan någon förklara?

Japp, delar av kroppen i viksberg. Andra delar av kroppen med sig i bilen, ute i skogen för att gräva ner när polisen tar han på bar gärning.
Han bor säkerligen i viksberg, stugan är hans boende. Eftersom att han har skyddad identitet så syns det ingenstans.
Citera
2025-12-28, 20:37
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
FB= Rene G*j
IG= solar*nger
*= o
Nej nu får du lugna ned dig lapptroll.
Det där är helt fel person men av någon anledning är han vän med GM's gamla facebook konto.
Skärpning
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riktigtoklart
Så provocerande att han har rätt till skyddad identitet. Det är fan inte gratis att ge någon skyddad identitet heller, hur mycket skattepengar har lagts på att ge den här mannen en ny chans? Ansåg man att han var frisk efter sitt senaste straff? Släpptes ut utan någon koll? Helt sjukt.

Hela det svenska rättssystemet behöver rivas och byggas om från grunden.

Tänk er hur många sinnessjuka dömda miffon era barn möter varje dag.

My hade ju varit vid liv om Sverige inte hade haft ett vänsterflummigt rättssystem där man anser att det går att rehabilitera sinnessjuka personer.
Citera
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Horungen hade span på sig, livstid väntar eller rättspsyk
"Livstid" då är han ute strax efter han fyllt 45 om livstid väljs att tidsbegränsas, vilket det brukar göras i de flesta fall. Halva livet framför sig att fortsätta antasta och mörda igen. hans sista minuter i livet borde likna MY´s. Jävla as!
Citera
2025-12-28, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Får lite panik när jag läser att polisen hade span i 10 timmar 😰 tänk om de hade kunnat förhindra hennes död 😔

Dom visste att hon var död då
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Hampus Andersson

Är vi säkra på det? Det finns ingen Hampus Andersson som är född 1980…
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
FB= Rene G*j
IG= solar*nger
*= o

Men va? Tycker inte det liknar robin? Om man ser till den bild som spreds efter domen sist? Denna person var dock vän med Robins gamla fb. Är detta alltså gärningsman?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in