Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 18:25
Medlem
Jag träffade BO flera gånger när vi var yngre. Hon var polare med min kusin.
My var väldigt trevlig och rolig.

Så typiskt att det alltid är såna som ska drabbas av dårar.

Tänker på hennes syrra och övriga familj. Fy fan vilken jul.

GM borde begravas levande.. Men kommer spela basket och PlayStation på rättspsyk...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnnydengode
"Kvinnan som försvann från Rönninge tågstation misstänks ha styckmördats, enligt uppgifter till TV4 Nyheterna. När polisen slog till mot den misstänkte höll han på att hantera kroppsdelar.
Ytterligare kvarlevor har hittats i mannens bostad."

TV4
Kan ju också förklara varför Polisens presstalesman var så skakad. Lär ju ha sett bilder och på andra sätt ha tagit del i väldigt explicita, morbida och otroligt obehagliga detaljer som inte försvinner från näthinnan i första taget.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Vad ska han göra när han står med kroppsdelar i händerna. Svårt att neka då.
Inga kommentarer/vara helt tyst finns i dagens samhälle, han fick nog panik kan jag lova, vissa nekar in i döden
Citera
2025-12-28, 18:26
Medlem
zocus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tukkat
Vart menar ni att polisbilen står i anslutning till Tärnstigen / Vråkstigen.

Samtliga vägar är asfalterade.

Nä, tror inte det är rätt adress tyvärr.
Den här bilden är tagen i korset Vråkstigen/Doppingstigen:

https://telgenytt.se/content/images/size/w1000/2025/12/22d9b85f-8211-4457-985f-e5388c22c5cd.jpeg
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Nu skriver TV4 att det handlar om en DNA-träff:

”På föremålen på platsen där kvinnan tros ha kidnappats ifrån kunde kriminaltekniker säkra dna-spår, enligt uppgifter till TV4 Nyheterna. På lördagseftermiddagen fick polisen analyssvaren och kunde få fram identiteten på en misstänkt: En man i 25-årsåldern som sedan tidigare är känd av polisen.”
Denna fras ”sedan tidigare är känd av polisen” står mig upp i halsen. Om dessa äckel är kända av polisen, ska de inte ens vara ute i samhället. Hur många offer ska skördas, innan samhället och myndigheter inser att vi måste sluta dalta och tycka synd om förövarna? ”De har haft så svår barndom” hållet inte längre.
Citera
Medlem
Krasigts avatar
Har vi någon klarare bild på den 45-årige mannens inblandning här? Är han möjligen inte inblandad alls?
Citera
Medlem
Enligt Telgenytt.se är det i Viksberg i Södertälje som hon har hittats
Citera
2025-12-28, 18:27
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Denna fras ”sedan tidigare är känd av polisen” står mig upp i halsen. Om dessa äckel är kända av polisen, ska de inte ens vara ute i samhället. Hur många offer ska skördas, innan samhället och myndigheter inser att vi måste sluta dalta och tycka synd om förövarna? ”De har haft så svår barndom” hållet inte längre.
Det handlar alltså om att han är dömd för en kidnappning 2019, det är vad tidigare känd innebär här.
Citera
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hipsterkatt
Fel, fel, fel, det är redan visat att MGM är en R*bin med blont hår. Finns flera länkar med bild på honom, bläddra lite bland senaste sidorna så ser du. Läs ikapp innan du postar!
Han har bytt namn flera gånger, det första namn som förekommer skulle t.ex. kunna vara tyskt. En väldig massa människor utanför Sverige är blonda. Utländska medborgare är inte alltid från Mellanöstern.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coolakidsdoraldrig
RA finns ingenstans när man söker på hans personnummer. Han har troligen skyddad identitet fortfarande. Det stod i andra tråden att han bott på olika ställen runt om i sthlm.
Är det någon som vet vart han bor nu??

Jag vet inte var han bor nu, men hans mamma C*rina har en lägenhet i Bromma. Hon har bytt till samma efternamn som Robin. Hennes post eftersänds till Spånga, så hon kan ev. ha låtit honom bo i hennes lägenhet medan hon bor någon annanstans. Det är en gissning, men känns rätt sannolikt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Nej, nämns inget om dna i den artikeln.
Va? Dom sa väl det under presskonferensen? Hennes vänner hade hittat ngt som gjorde att polisen satte fart samt skickade en sak till Nfc för snabbanalys. ( fingeravtryck eller DNA) som gjorde att dom kunde sätta span på en misstänkt person. När dom grep denne person var det uppenbart att kvinnan var död.Vi vet nu att dom grep han i skogen och att kroppen var styckad
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Inga kommentarer/vara helt tyst finns i dagens samhälle, han fick nog panik kan jag lova, vissa nekar in i döden

Psykopater får inte panik. Däremot gillar de att skryta om sina verk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in