Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-28, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 49cent
Vad är du för skev jävel som drar in hennes familj och skriver att hon har haft anorexia? Hur mycket autism har du egentligen? Lider inte familjer tillräckligt, ingen bryr sig om din skeva sammanfattningen.

Amvändaren har bett Chatgpt göra sammanfattning och den tar med allt som nämnts i tråden. lugna dig
Citera
Medlem
Bekräftat av Expressen att det är RA nu i alla fall. Herregud säger jag bara.. vilken dåre. Låt honom aldrig komma ut igen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenpannkaka
Som jag skrev redan igår hittade man trådhörlurar, buntband och hammare. Detta är nu bekräftat. Fler här i tråden borde lita på vad jag säger...

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/8pmj5d/uppgifter-satte-span-pa-den-misstankta-leddes-till-mordade-kvinnan

Det här är Flashback. Du är en av hundratusentals användare. Folk lägger fram vilseledande eller helt falska uppgifter hela tiden.

Jag såg ditt inlägg och jag såg kommentarerna. Det fanns ingenting som gjorde att man skulle lita på ditt påstående mer än något annat. Det var en för oss obekräftad uppgift som du förde fram. Inget mer.

Det här är en risk man får ta - att ingen kommer lita till 100 % på din uppgift förrän den är bekräftad.
Citera
2025-12-28, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Ja det är ju rätt så speciellt.. undrar vad det är för fel på honom.

Kanske Autism och träffat GM på nätet pga samma intressen och han blir lurad och hotad att hjälpa honom. Tror GM hyrt stugan under jul för att utföra brottet.
Citera
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Jag ser inte riktigt vad som talar för den här äckliga pedofilen ifrån Ekerö.

Rimligtvis borde det ju vara hundratals 26-åringar i Stockholmsområdet som dömts för kidnappning? Det finns hundratals babbar som kidnappat svenska ungar för att plocka ut mobiler åt dom och dylikt.

Jag är inte riktigt övertygad än, om man nu ska göra den här typen utav överfall som mördaren här gjorde då brukar statistiken tala för att man håller sig i hyfsat närområde.

Det känns som att GM ändå bör ha någon form utav koppling till Rönninge.

Hur som helst MGM i det här fallet borde avrättas. En skam att vi inte har dödsstraff i Sverige. Hög tid att införa det igen.

Bekräftat av media nu att det är han.
Citera
Medlem
Har ni börjat titta på vråkstig+n 6?
Där finns en väldigt trolig Hasar som bor tillsammans med ett äldre par som valde att öppna sitt hjärta till fredens folk
Citera
Medlem
E.B.Lustigs avatar
Expressen bekräftar, indirekt, att det är Ekeröpedofilen.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/26-aringen-bytte-namn-flera--ganger-sparad-efter-fynden/
Citera
Medlem
Är väl tur att han var klantig i alla fall…

Citat:
Den misstänkta kunde spåras genom att NFC genomförde en snabbanalys av DNA-spår som polisen säkrat på olika fynd, enligt uppgifter till Aftonbladet.

Fynden, buntband, hammare och kvinnans hörlurar, gjordes efter att anhöriga till kvinnan anhöriga själva begett sig ut för att leta och påträffat sladdspår omkring 500 meter från Rönninges pendeltågsstation, enligt tidningens uppgifter.
Från: https://www.expressen.se/nyheter/sverige/26-aringen-bytte-namn-flera--ganger-sparad-efter-fynden/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Jag ser inte riktigt vad som talar för den här äckliga pedofilen ifrån Ekerö.

Rimligtvis borde det ju vara hundratals 26-åringar i Stockholmsområdet som dömts för kidnappning? Det finns hundratals babbar som kidnappat svenska ungar för att plocka ut mobiler åt dom och dylikt.

Jag är inte riktigt övertygad än, om man nu ska göra den här typen utav överfall som mördaren här gjorde då brukar statistiken tala för att man håller sig i hyfsat närområde.

Det känns som att GM ändå bör ha någon form utav koppling till Rönninge.

Hur som helst MGM i det här fallet borde avrättas. En skam att vi inte har dödsstraff i Sverige. Hög tid att införa det igen.
Precis allting talar för och ingenting talar emot, utom möjligen din magkänsla att han skulle ha en koppling till Rönninge. Googla i två minuter så förstår du.
Citera
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
Polisen ska ha en stor eloge. De får alltid skit, dags att kanske visa tacksamhet och respekt
Håller med! Det går i de flesta fall inte att stoppa ett grovt mord och brott som detta innan det är för sent. Det minsta dom kan göra är att hitta offret och gärningsmännen vilket dom gjort. Mardrömmen är att aldrig hitta varken kropp/person eller gärningsman så man aldrig får svar eller avslut som det fruktansvärt hemska fallet med tvillingbrodern neråt i landet vad han nu hette.. USh.
Citera
2025-12-28, 18:02
Medlem
Vet man vem den äldre gärningsmannen är? Tycker jag har läst igenom allt men har inte sett 45-åringens namn.
Citera
2025-12-28, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JulietteHas
Amvändaren har bett Chatgpt göra sammanfattning och den tar med allt som nämnts i tråden. lugna dig

Så han därför väljer han självmant att ladda upp det. Du är lika efterbliven som förmildrar det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in