Citat:
Ursprungligen postat av
gärningsman
Jag ber verkligen om ursäkt för det här kan tyckas osmakligt, och irrelevant men en fråga har gnagt inom mig dom senaste dagarna. Har hon magrutor, dvs en sexpack? Eller rentav en tolvpack?
Ni som vet, ni vet. Ni som inte vet, det bor nämligen en vinterkalsongdåre i Rönninge vars fantasier kretsar kring att slå tjejers och kvinnornas magar "röda och blåa" och skulle han få möjligheten att försiktigt sticka en kniv bara ynka 2-3cm in i magrutorna så kommer "det vita rulla ut". Med andra ord, han ejakulerar/får orgasm av blotta tanken att knivhugga en fitness/fotbollstjej.
Ber återigen om ursäkt ifall någon tar illa vid sig men jag tycker det är en högst relevant fråga när en ung kvinna försvinner i Salem, Kommun-munken är inte att lita på.
Mycket relevant med tanke på området. Tvivlar inte ett ögonblick på att han har viljan. Men förmåga? Han verkar tafatt. Även om han skulle lyckas med ett överfall, vore det inte mest troligt att han skulle åka dit direkt? Han verkar absolut manipulativ och planerande men helt verklighetsfrånvänd. När hans listiga och vidriga planer i så fall skulle möta verkligheten blev det väl pannkaka direkt?
Ändå, om polisen letar brett så skadar det säkert inte att kolla upp honom den aktuella tiden.