2025-12-28, 17:56
Medlem
Det mest sorgligaste i denna tråd är alla kommentar kring - att en kvinna, om hon är en partypingla, går ensam i område som klassas som farligt, för man är en kvinna m.m. får skylla sig sj! Usch, verkligen USCH!!!
Citera
2025-12-28, 17:57
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gullfia
....och vi måste också gå fråga oss om det fanns kopplingar mellan 26-åringen, 45-åringen och My.

Eller var hon bara en attraktiv tjej som var på fel ställe vid fel tillfälle?

Varför Rönninge om GM2 bodde där? Skiter man framför sin egen dörr?
Rönninge är inte så litet. Ingen liten by där alla känner alla. Snarare som en medelstor svensk stad på 15-20.000 invånare, väsentligt fler om man utvidgar geografin en smula.
Citera
2025-12-28, 17:57
Medlem
Kan det va den kille som överföll tjejer i Tullinge i höstas...då cyklade han omkring
Citera
2025-12-28, 17:58
Medlem
Polisen säger :
– Vi blev kontaktade av nära anhöriga fram på förmiddagen, mitt på dagen på annandagen

Jag undrar varför de inte ringde in till polisen direkt under natten när de hittade hörlurarna, buntbanden och hammaren.. varför vänta till 11:00 dagen effter? De förlorade avgörande timmar med att vänta
Citera
2025-12-28, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chariter
Att bo hemma hos sin mamma och pappa vid 45 års ålder säger ganska mycket…..

Ja det är ju rätt så speciellt.. undrar vad det är för fel på honom.
Citera
2025-12-28, 17:59
Medlem
.ermins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gullfia
....och vi måste också gå fråga oss om det fanns kopplingar mellan 26-åringen, 45-åringen och My.

Eller var hon bara en attraktiv tjej som var på fel ställe vid fel tillfälle?

Varför Rönninge om GM2 bodde där? Skiter man framför sin egen dörr?

Polisen kommenterade att det finns just nu inget som tyder på att de kände varandra.
Citera
Medlem
SnilleFixs avatar
Bra jobbat av polisen som kunde lösa fallet så snabbt. Lider med anhöriga.
Citera
Medlem
MGM har väl skyddad identitet? Dessutom stämmer inte födelsedatumet 19991128 som postades här i tråden. Ge fan i att hänga ut fel person.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whipitgood
Hemsk utgång av detta ärende. Jag ville verkligen inte tro på duntband och hammare när den infon redan kom bara 2 sidor in i tråden. Det var för tidigt att tappa hoppet tyckte jag. Han som skrek och gapade på personen som skrev inlägget gjorde så användaren raderade det. Det måste bli ändring på straff i det här landet. Att försöka kidnappa ett barn borde ge ett långt straff. Polisen har varit exemplarisk och jag fick gråten i ögonen när jag såg polisen som förde pk bekräfta det värsta. Han såg så trött och medtagen ut. Jag skänker en tanke till familjen

Sällan har något berört mig så som det här har gjort och håller med dig stor eloge för jobbet polisen gjort och som du sa han så genuint ledsen och medtagen ut stackaren. Inte ofta jag skriver sånt om ens någonsin innan gjort det i hela mitt liv men nu var det dags polisen ska hyllas för deras insatser.
Citera
2025-12-28, 18:00
Medlem
Jag ser inte riktigt vad som talar för den här äckliga pedofilen ifrån Ekerö.

Rimligtvis borde det ju vara hundratals 26-åringar i Stockholmsområdet som dömts för kidnappning? Det finns hundratals babbar som kidnappat svenska ungar för att plocka ut mobiler åt dom och dylikt.

Jag är inte riktigt övertygad än, om man nu ska göra den här typen utav överfall som mördaren här gjorde då brukar statistiken tala för att man håller sig i hyfsat närområde. Speciellt med tanke på att man gör det i en skog när det är nattsvart ute borde tala för att personen kan området väldigt väl.

Det känns som att GM ändå bör ha någon form utav koppling till Rönninge.

Hur som helst MGM i det här fallet borde avrättas. En skam att vi inte har dödsstraff i Sverige. Hög tid att införa det igen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 49cent
Vad är du för skev jävel som drar in hennes familj och skriver att hon har haft anorexia? Hur mycket autism har du egentligen? Lider inte familjer tillräckligt, ingen bryr sig om din skeva sammanfattningen.

Amvändaren har bett Chatgpt göra sammanfattning och den tar med allt som nämnts i tråden. lugna dig
Citera
Medlem
Bekräftat av Expressen att det är RA nu i alla fall. Herregud säger jag bara.. vilken dåre. Låt honom aldrig komma ut igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in