Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-28, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StartGenealogy
Jo det är nog så, men hur tänker unga kvinnor som lägger upp lättklädda bilder offentligt, då får de väl tyvärr räkna med att någon sexualstörd kan dyka upp närsomhelst vartsomhelst?

Jag tänker att det samtidigt är bra att tänka från många perspektiv och inte utesluta att svenskfientliga utlänningar från området eller inte, som tycker sig blivit kränkta nyligen i Salem skulle kunnat oplanerat välja ut någon svensk att utsätta för något för att återfå den känslomässiga hedern just i det området.

Ursäkta? Vadå lättklädda? Så nu är det kvinnornas fel helt plötsligt… vad jag minns hade Lisa Holm en Mc hjälm och helt Hansen jacka.. så sluta skyll på detta.
Vi har ingen aning om vad som hänt denna tjej ännu så sluta skyll att på att hon är borta pga hennes klädval.
Citera
2025-12-28, 10:15
Medlem
Var ser man presskonferens?
Citera
2025-12-28, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan85
Var ser man presskonferens?
I olika media som deltar. Kolla t.ex. SVT, Aftonbladet.
Citera
2025-12-28, 10:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Då lär hon vara hittad? Kommer ihåg att polisen hade pressträff när de hade hittat Lisa Holm.
Kan bekräfta att hon inte är hittad.
Citera
2025-12-28, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modig39
Jag har lämnat in ett tips till polisen

Bra, Hur som helst känns det som att profilen försöker få det att verka som att den är den personen, sett till hur den skriver.
Citera
2025-12-28, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Hur kan du bekräfta det?
Citera
Medlem
Polisen har sannolikt gått igenom övervakningskameror från tåget och stationen i Rönninge och har koll på vilka som hoppat av tåge, men en sak undrar jag och här får de som vet gärna rätta mig.

Polisen kan ju även få ut vilka mobiler som kopplat upp i närheten där My's telefon synts senast. Men denna info frågar de väl telefonbolagen om?

Nu har det ju dock varit storhelg och sen helg och då är kanske inte den informationen lika lätt att få ut från Telia/Telenor/Tele2 då de väl inte jobbar under storhelger?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Läs i tråden så är det uppenbart.

Skriv din egen analys och dela.
Nästan 2200 inlägg att läsa med allsköns teorier och påståenden gör iaf för mig att det inte är uppenbart som du vill få det till.
Citera
2025-12-28, 10:21
Medlem
Citat:

Tycker du själv dethär är ett klokt sätt att uttrycka sig på i din situation?
Citera
2025-12-28, 10:23
Medlem
Citat:

Hur vet du det??
Citera
Medlem
tojos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Har bara läst rubrikerna i detta fall men håller med dig. Det sker brott hela tiden där folk skjuts, mördas, sprängs osv men just detta tycks det vara en väldigt stor uppståndelse över.
Är det någon speciell kvinna? Är omständigheterna väldigt specifika?

Som jag förstått det så handlar det om en utländsk kvinna så jag gissar att hon helt enkelt plockats av någon kusin och är på väg till hemlandet för ofrivilligt giftemål.

Vad dillar du om? Är en svensk blond tjej. Kom in i matchen innan du kommenterar..
Citera
Medlem
laddsteffes avatar
Citat:
Igår anklagade du mig för att ljuga och förvilla, gör inte du samma sak nu? Eller är du mördaren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in