Polisen har sannolikt gått igenom övervakningskameror från tåget och stationen i Rönninge och har koll på vilka som hoppat av tåge, men en sak undrar jag och här får de som vet gärna rätta mig.
Polisen kan ju även få ut vilka mobiler som kopplat upp i närheten där My's telefon synts senast. Men denna info frågar de väl telefonbolagen om?
Nu har det ju dock varit storhelg och sen helg och då är kanske inte den informationen lika lätt att få ut från Telia/Telenor/Tele2 då de väl inte jobbar under storhelger?
Skriv din egen analys och dela.
Nästan 2200 inlägg att läsa med allsköns teorier och påståenden gör iaf för mig att det inte är uppenbart som du vill få det till.
Har bara läst rubrikerna i detta fall men håller med dig. Det sker brott hela tiden där folk skjuts, mördas, sprängs osv men just detta tycks det vara en väldigt stor uppståndelse över.
Är det någon speciell kvinna? Är omständigheterna väldigt specifika?
Som jag förstått det så handlar det om en utländsk kvinna så jag gissar att hon helt enkelt plockats av någon kusin och är på väg till hemlandet för ofrivilligt giftemål.
Vad dillar du om? Är en svensk blond tjej. Kom in i matchen innan du kommenterar..
Har bara läst rubrikerna i detta fall men håller med dig. Det sker brott hela tiden där folk skjuts, mördas, sprängs osv men just detta tycks det vara en väldigt stor uppståndelse över.
Är det någon speciell kvinna? Är omständigheterna väldigt specifika?
Som jag förstått det så handlar det om en utländsk kvinna så jag gissar att hon helt enkelt plockats av någon kusin och är på väg till hemlandet för ofrivilligt giftemål.
Du behöver lära dig att läsa, det handlar om en svensk kvinna, som var på väg hem till sina föräldrar.