Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-28, 03:03
Medlem
Ska man tro att det gjorts fynd vid Uttran, eller att de bara avfärdat/dokumenterat misstankar?
Ska man tro att polisen har något att gå på här eller att de yrar runt?
Citera
Medlem
tojos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimpsi
Sök å.du kommer hitta !

Inte så det funkar. Kommer du med ett påstående så får du ange källa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Du kan väl berätta för mig om SAR:s alla lyckade öden och äventyr?

Vi är nog många som är nyfikna på allt detta nya och mycket okända fantastiska.

Jag tillhör inte den grenen, men jag gör mitt för samhället på andra sätt som inte hör till tråden, men ja jag använder RAKEL
Citera
2025-12-28, 03:04
Medlem
Är det någon som faktist lever i trakterna? Det är en satans spekulation. Ska dra dit imorgon o kika. Men det som folk skriver här inne stämmer inte för fem öre. Den starkaste teorin är mord samt våldtäkt möjligtvis. Very unlikely något ex eller liknande. Salem, Rönninge, och Segersjö har en del skumma människor har jag fått känslan av. Så troligtvis någon incel eller mördare.

Hjälper inte ett dugg att någon påstår något men sen kan inte ta ansvar varför just dom har skrivit så när dom har fått frågan var ifrån infon kommer. Trodde vi hade Swedens finest detektiver här inne, ser mer ut att vara äldre män som är sura över samhällsläget.
Citera
2025-12-28, 03:05
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattgroda
Tjejen är svensk så inget hedersmotiv.

Resten kan ju besserwissarna här förklara, de som gillar kallar folk för idioter och dumma jävel. De har ju svar på allt vad som hänt tydligen...

Jag håller med dig och tror inte heller på slumpen.
Tror någon hon känner (någom babbe) som isåfall är GM, självmord eller druttat i under alkoholpåverkan.
Barn drar sig alltid till vatten av någon oförklarig anledning. Inte tjejer på 25 år.Vad gäller babbe där behöver det inte vara en för henne känd sådan. Självmord - njet
Citera
2025-12-28, 03:07
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BTEmil
Är det någon som faktist lever i trakterna? Det är en satans spekulation. Ska dra dit imorgon o kika. Men det som folk skriver här inne stämmer inte för fem öre. Den starkaste teorin är mord samt våldtäkt möjligtvis. Very unlikely något ex eller liknande. Salem, Rönninge, och Segersjö har en del skumma människor har jag fått känslan av. Så troligtvis någon incel eller mördare.

Hjälper inte ett dugg att någon påstår något men sen kan inte ta ansvar varför just dom har skrivit så när dom har fått frågan var ifrån infon kommer. Trodde vi hade Swedens finest detektiver här inne, ser mer ut att vara äldre män som är sura över samhällsläget.
Bra där! Stake i dig 💪🏻. Åk dit och kolla. Finns risk för tittkö i värsta fall, men föredömligt när man inte orkar höra på diverse.
Citera
2025-12-28, 03:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Brantfors
Många för dig okända har tillgång till Rakel. De är inte okända för MSB som ger ut licenserna.

Sluta yra om SAR Sweden nu.

Yrar jag om SAR? Jag hade aldrig hittills hört talas om dem. Jag undrar fortfarande vad de har åstadkommit på 10 år?
Men det verkar vara svårt att beskriva allt det fantastiska de har gjort under 10 år?

De har tillgång till Rakel. Till skillnad mot alla kriminella. Där ser man.
Citera
2025-12-28, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Sammanfattning av dina inlägg idag -

• Så himla orättvist att denna försvunna person får uppmärksamhet av media och polis (kan det vara för att det finns tecken på fulspel tro?)

• Om något hänt måste det vara en ”babbe”. Inget annat är möjligt. Och slumpmässig attack, nej nej, det går inte.

• Om den försvunne visar sig vara borta ”frivilligt” ska den ta sig på hela kostnaden för sökningen.

• fattar verkligen inte varför detta fall får uppmärksamhet

• ”lägg in totalt nonsens x 10 rader till”

Men för i helvete lägg ner! Alla har sina teorier, jag mina men i det här fallet svarade jag på en i tråden som undrade om BO var svensk och om det var hedersmotiv.

Man kan faktiskt uppföra sig trevligt men vissa har svårt för det här uppenbarligen!
Citera
2025-12-28, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Du kan väl berätta för mig om SAR:s alla lyckade öden och äventyr?

Vi är nog många som är nyfikna på allt detta nya och mycket okända fantastiska.

Några exempel
https://sarsweden.se/category/senaste-larm-och-aktiviteter/
Citera
2025-12-28, 03:16
Medlem
Polisen vet vem GM ÄR men de behöver bevis
Citera
2025-12-28, 03:17
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebj
Några exempel
https://sarsweden.se/category/senaste-larm-och-aktiviteter/
Tänk så sjukt det är att man är så van vid det här informationssamhället så om man inte fått en Aftonbladet-blänka på det, eller hört om det på nyheterna eller sett i sociala medier - då existerar det inte. För mig var SARS nytt också, men uppenbarligen existerar dom och gör bra arbete. Vad tråkigt bara att dom inte får samma cred för det som t ex MP. Hoppas det ändras nu! Oerhört välbehövligt med allt stöd som polisen kan få när något sånt här händer....
Citera
2025-12-28, 03:18
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymbysweden
Polisen vet vem GM ÄR men de behöver bevis
Det vet du eller killgissar du bara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto