Citat:
Ursprungligen postat av
Alkibiades
Du skrev ju att Milla-hypen borde vara över för nu. Det är emotionellt påstående i min bok och visar på dåligt tålamod.
Milla åkte ju på överträning och så fick hon väl covid också så hon tappade väl åtminstone två säsonger i sin utveckling. Kan jämföra med Lisa Eriksson som hade två problemtyngda första säsonger som senior men har ju visat att hon är tillbaka denna säsong. Jag har trott på Lisa hela tiden och tycker inte man skall ge upp hoppet om Milla bara för hon har fått ett hack i sin utvecklingskurva.
Ja du, du må gjerne mene at det jeg skriver er totalt fel. At det jeg mener og skriver, om at man burde legge bort den urealistiske hypen
som har lagt et unødig stort press på henne for å slå gjennom som tenåring.. Likeledes at hun nu burde fått andre folk rundt seg,
som i fred og ro kunne fokusere på at hun fra nu av, kunne trene på rett saker i lugn og ro. At alt det er fel..
For når utviklingen ikke bare stagnerer, men går fel veg, må man ta grepp, og ikke bare holde på med sitt urasjonelle hype-tenk.
Det leder aldri til noe positivt.
Det, for at de på det viset ville se til at hun når sitt potensiale i løpet av et par år, uten dette unødige press og urealistiske forventninger,
som en del uten reell insikt har lagt på henne fram til nu. Va de mener om det, bryr jeg meg ikke så mye om faktisk...