2025-12-27, 23:13
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende2
För alla som inte förstår så är bara Oliva en nära vän som hjälpt familjen Lundell med barnen.
Hon har aldrig varit anställd av Jocke & Jonna AB. Joakim skulle aldrig lägga en en hand på Olivia.
Brukar Jocke "lägga hand på", alltså slå/misshandla, kvinnor? Eller menar du sexuellt, att han inte skulle ta i henne med tång, alltså inte vilja vara intim med henne? Eller hur menar du?
Citera
2025-12-27, 23:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Brukar Jocke "lägga hand på", alltså slå/misshandla, kvinnor? Eller menar du sexuellt, att han inte skulle ta i henne med tång, alltså inte vilja vara intim med henne? Eller hur menar du?
Det finns rykten om det, men inte fakta.
Citera
2025-12-27, 23:39
Medlem
hur kan ett så här pass stort forum inte ha en hårdkodad ignore funktion så pass att man kan slänga vissa användarnamn på sophögen där dom hör hemma?

'djupare analys' nej det behövs ingen 'djupare analys' än att konstatera att i ett någorlunda riktigt samhälle så borde någon ha ristat en fredlös runa på joakim och anjo för längesedan

har man haft en dragning åt eller tyckt det vettigt att knulla tonåringar när man är vuxen så kommer man luta åt det hållet hela livet
Citera
2025-12-27, 23:41
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det finns rykten om det, men inte fakta.
Rykten om att Jocke har misshandlat - burit hand på - kvinnor, alltså slagit dem? Är det det som menas med "lägga hand på"? Personen kanske skrev fel och menade "lägga an", alltså flörta med någon? Hur vet vi i så fall att Jocke inte misshandlat Olivia?
Senast redigerad av lillalilith 2025-12-27 kl. 23:48.
Citera
2025-12-28, 00:02
Medlem
burialhexs avatar
börjar bli lite klassisk gubbkärring-look på han

https://images.aftonbladet-cdn.se/v2/images/34c21a49-b650-4892-8a6e-89686b5265fb?fit=crop&format=auto&h=431&q=50&w=800 &s=068855f1f7b8c3807167a71786c49aa0dd1200be
Citera
2025-12-28, 00:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Rykten om att Jocke har misshandlat - burit hand på - kvinnor, alltså slagit dem? Är det det som menas med "lägga hand på"? Personen kanske skrev fel och menade "lägga an", alltså flörta med någon? Hur vet vi i så fall att Jocke inte misshandlat Olivia?
Jag kan svenska - ja.
Vi vet inte om Jocke misshandlat Olivia - och vi vet inte om Jocke misshandlat Jonna eller några andra..
Det är därför rykten är just rykten - vi vet inte.
Citera
2025-12-28, 00:20
Medlem
Citat:

Vart kommer detta ifrån? länka gärna för det är allvarliga anklagelser.
Citera
2025-12-28, 00:32
Medlem
Undrar hur länge till kreti och pleti kommer att dyrka denne pajas. Svagbegåvade ser inte lögnaren i honom, lögnerna om sin mor när han var liten. Ser fram emot att se honom falla, platt fall. Någon gång borde verkligheten komma ifatt honom. Tids nog så.
Citera
2025-12-28, 00:48
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vart kommer detta ifrån? länka gärna för det är allvarliga anklagelser.
Fråga inte mig, det är inte jag som påstår det.
Citera
2025-12-28, 00:50
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag kan svenska - ja.
Vi vet inte om Jocke misshandlat Olivia - och vi vet inte om Jocke misshandlat Jonna eller några andra..
Det är därför rykten är just rykten - vi vet inte.
Jag undrade alltså om jag hade förstått dig rätt. Det var alltså misshandel du syftade på, då vet jag. Går det rykten om att Jocke misshandlat barnvakten?
Citera
2025-12-28, 00:55
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tillyttermeravisso
Undrar hur länge till kreti och pleti kommer att dyrka denne pajas. Svagbegåvade ser inte lögnaren i honom, lögnerna om sin mor när han var liten. Ser fram emot att se honom falla, platt fall. Någon gång borde verkligheten komma ifatt honom. Tids nog så.
Precis! Sveriges töntigaste person. Men se bara på alla idioter som skriver i denna tråd. Noll respekt till dem.
Citera
2025-12-28, 00:55
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tillyttermeravisso
Måste man antingen dyrka eller hata? Är allting svart eller vitt? Kan lan inte tycka att han är svinig typ som kanske inte bara är ond utan kanske har ett hjärta nånstans? Vad är det som gör att stämningen är så extremt hetsig i just den här tråden? Varför blir somliga så fruktansvärt förbannade om man inte enbart hatar Jocke? Folk verkar ta det som en personlig förolämpning? Avubdsjuka eller vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in