2025-12-27, 18:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Var?

Det kommer väl som en överraskning. Han har sin kanal på Kick
Citera
2025-12-27, 19:53
Medlem
Jockes fans hävdar på facebook att chatten är släppt. Är den verkligen det i sin helhet? Eller är det bara Jocke som släppt särskilda valda bitar av chatten till sina följare?
Citera
2025-12-27, 19:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deslauriers
Jockes fans hävdar på facebook att chatten är släppt. Är den verkligen det i sin helhet? Eller är det bara Jocke som släppt särskilda valda bitar av chatten till sina följare?
Jocke och Anjo har bara släppt utvalda bitar. Det pratades om att släppa hela för att bevisa att BGB inte klippt rätt i dokumentären .. men det kom bara valda bitar .. "den är alldeles för lång för att kunna släppas" enligt Anjo.
Så alltså ungefär det BGB sa med andra ord.
Citera
2025-12-27, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Det kommer väl som en överraskning. Han har sin kanal på Kick

Var det inte twitch?

https://www.twitch.tv/jackeberg91
Citera
2025-12-27, 20:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deslauriers
Var det inte twitch?

https://www.twitch.tv/jackeberg91

Där ser man, det blev ju en överraskning ändå. Jag vet inte varför jag blandade ihop det, men Jacke sa i alla fall att han kommer gå igenom HELA chatten, och det Jockiboi lägger ut kan man skita i. Chatten är den som oroar Jocki mest, det är där han får stå med arslet bart
Citera
2025-12-27, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Var?

Vet inte, tog för givet att det var på Youtube eller Twitch.
Citera
2025-12-27, 21:29
Medlem
För alla som inte förstår så är bara Oliva en nära vän som hjälpt familjen Lundell med barnen.
Hon har aldrig varit anställd av Jocke & Jonna AB. Joakim skulle aldrig lägga en en hand på Olivia.
Citera
2025-12-27, 21:30
Medlem
Har stött på Joakim, han är inte lång, max 170. Är hans far en hobbit eller vet man identiteten på honom?
Citera
2025-12-27, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Fyfan vilken vidrigt klipp, men det visar två saker tydligt.

- Att jockiboi har potensproblematik, då han använder handen som en kukring för att kunna pressa den lille för skapa ett halvtaskigt stånd.

- Att jockiboi är en kvinnoförnedrande kvinnohatare. Samma nu som då.

Fyfan vad jag ångrar att jag såg det här🤮🤮🤮. Jockis är nutidens största skämt. Allt han gör är uruselt. Han tror han är het men fyfan alltså. Sällan sett någon som är så verklighetsfrånvänd. Tror ni han tycker att han själv är något att ha? Eller tycker han innerst inne att han är en sopa? Stackars Jonna som kom i hans väg.
Citera
2025-12-27, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karamanga
Fyfan vad jag ångrar att jag såg det här🤮🤮🤮. Jockis är nutidens största skämt. Allt han gör är uruselt. Han tror han är het men fyfan alltså. Sällan sett någon som är så verklighetsfrånvänd. Tror ni han tycker att han själv är något att ha? Eller tycker han innerst inne att han är en sopa? Stackars Jonna som kom i hans väg.

Lämna det vuxna barnet jockiboiii Jonna och ta barnen med dig,
"Take the money and RUN"!
Citera
2025-12-27, 23:06
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
att du drar åt helvete. löser du det är du hygglig? så får du rulla ut ditt försvarstal på t.e.x familjeliv.se eller något. vi är i alla fall klara här. om du själv inte kan göra matematiken så är du helt jävla dum i hela huvudet.

ytterligare ett exempel på någon som inte ens borde få ha eluttag hemma.

en person som hängde ut tjejer med namn och bild under 'dagens knull' men du tror på något vis han la extra vikt vid att kolla ålder. bara för att du kommer från någon inavlad by där det är 'socialt accepterat' att män mellan 25 - 30 har flickvänner i högstadieålder så betyder det inte att det är normen. normen är att män som beter sig på det sättet hamnar i bakluckan på en bil eller hittas vid en skogsväg
Haha ojdå. Har Jocke gjort dig nåt personligen eller varför så upprörd?

Jag försöker göra en lite djupare analys. Men det är uppenbarligen mer än vad du är kapabel till.

Det är inte jag som påstår att Jocke kollade leg. på tjejerna. Tvärtom, jag är högst tveksam till att han överhuvudtaget brydde sig om sånt. Läs innan du svarar så går det nog bättre ska du se.
Senast redigerad av lillalilith 2025-12-27 kl. 23:20.
Citera
2025-12-27, 23:08
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Varför skulle jag röja källa till dig? Du kommer nog få veta det tids nog.
Du har aning om tjejernas eller Jockes ålder alltså. Bra, då vet vi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in