Citat:
Ursprungligen postat av
ardaguler
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Han skulle behöva speltid mot seniormotstånd i typ div 1… 😉
Du verkar inte hata det iaf.
Det kanske var lite för subtilt (eller??) men mitt inlägg handlade mest om den stora fördelen med att kunna matcha sina talanger mot seniormotstånd i division ett. En gnutta gliring där någonstans.
Har full förståelse för att talanger som ramlar ur P19 inte är ett dugg intresserade av att sitta på läktaren, även om det är för ett potentiellt allsvenskt topplag som Djurgårdens. Dom har sin egna karriär att tänka på. Det har hänt Djurgårdens tidigare, och det kommer fortsätta hända dem i framtiden. Iaf tills dom fått ordning på sitt egna klonlag.
För det Allmänna Börsbolaget och IFK med flera går det lite bättre att få upp egna talanger, men det är för att det inte är samma rådande konkurrens där.
MFF kör en helt annan metod, och det är att inte ha någon större satsning på egna talanger, utan istället så hämtar man redan halvfärdiga talanger från alla orter i Skåne med omnejd. Något som kan bli svårare nu när FCK vill vara med och dela på den kakan.
Ok?
- -
Men nu var frågan ställd till den självutnämnda forumpolisen Fred. Jag tycker nämligen det verkar som att han har jobbigt när jag kastar gliringar på Flashback. Gick inte att tolka hans svar på annat sätt. Jag kanske skall sluta med det för hans skull...men räkna inte med det
Alla andra som tar illa upp av gliringar på Flashback kan behöva tagga ner ett par aningar. Chill-pill osv osv...