2025-12-27, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita
Det här är Flashback. Det är bara att lägga ut om det är något som tillför tråden något. Det finns inget att hålla på. Förklara status på infon utan att röja källan. Då kan läsaren själv värdera infon. Så mycket mer värdefullt med "inside information" än hittepå-spekulationer.

Det är väl upp till var och en iofs, riktigt så viktiga är inte enskilda trådar på Flashback.

När det gäller OY kan man bli lite fundersam iofs, var ju rätt pådrivande om att polisen borde släppa identiteten på GM, dels för att undvika att oskyldiga hängs ut bla här på Flashback.
Citera
2025-12-27, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Route67
Jo. Men om han hade fått för sig att han ägde henne och hellre skulle dräpa henne än att låta henne gå, så eldar det på det övriga vansinnet

Är GM en hedersmänniska? I så fall är det ett väldigt troligt motiv!
Citera
2025-12-27, 18:31
Medlem
Route67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Nej. Men Latinamerikan. Och de har som regel hetare känslor.

Inte som norbottningar i allafall.

KVINNAN:
- jag har träffat en annan. Nu packar jag och flyttar till han.

MANNEN:
- Ja, men du rör inte skotern. Den är min.
Citera
2025-12-27, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Route67
Nej. Men Latinamerikan. Och de har som regel hetare känslor.

Inte som norbottningar i allafall.

KVINNAN:
- jag har träffat en annan. Nu packar jag och flyttar till han.

MANNEN:
- Ja, men du rör inte skotern. Den är min.

Nu kanske det blev lite mer, jag lämnar dig och han svarar att hans släkt aldrig skulle acceptera det så nu kommer du flyga från balkongen eller bli kebab!
Citera
2025-12-27, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ALSGLOBAL
Hade inte funnits några offer om psykvården funkar. Har du jobbat inom psykiatrin?

Du verkar inte förstå orsak och verkan. Så meningslöst att förklara något för dig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes

Han ser ut som latino amerikan typ chilenare eller likn om de nu var han på bilden jag såg.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Alltså så om jag förstår det rätt så är det lika sannolikt om har dödsångest för sitt eget och sina barns liv är det lika sannolikt att man skriker som man har slagit i stortån? När en tokdåre under en pågående psykos aktivt häller på att ta livet av en kvinna och hennes tonårsflickor??
Vad lite jag visste. Hur hade du låtit tror du?.

Du får väl försöka förstå det hur du vill. Du beskriver hur du tycker det borde ha varit.
Jag hänvisar till hur det faktiskt har rapporterats.
Det är därför vi inte kommer längre.
Citera
2025-12-27, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarahsamarit
Ursprungligen postat av Halte Harald
Är BO's mamma ovetandes?
La nyss upp ett inlägg på Facebook ang hockeymatchen mellan Luleå-Skellefteå igår och en bild på sig själv

Mamma till BO var ganska snabb på att skriva om detta men sedan juldagskvällen så har jag inte lyckats hitta tillbaka till hennes inlägg.
Blandannat hade hon yttrat sig i en lokal grupp angående att det fanns barn som blivit lidande.

Ja galet att lägga upp det när ens dotter dött & barnbarn ligger på sjukhus… kanske är hon i chock.
Citera
2025-12-27, 18:45
Bannlyst
FUP?

Borde väl vara klart vid detta laget?

Boden kan ju inte ha mer att göra än detta.
Citera
2025-12-27, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Du får väl försöka förstå det hur du vill. Du beskriver hur du tycker det borde ha varit.
Jag hänvisar till hur det faktiskt har rapporterats.
Det är därför vi inte kommer längre.

Det har rapporterats om att det var livat och att skrik hördes som tom skrämde hunden. Låter väl ändå rätt illa för en juldagsförmiddag?

Att gubben är en slapptask som inte vill bli inblandad betyder ju inte att det var lågmälda ljud direkt.
Citera
2025-12-27, 18:46
Medlem
https://www.kuriren.nu/nyheter/boden/artikel/njuter-av-sommaren-pa-bodens-riviera-man-far-sommarfeeling/rg99g0ej

MGM: Fern*ndo L*ra *=a.

(Tillägg; verkar som att inlägget jag svarade på försvann)
Citera
2025-12-27, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Jag är tveksam att hon har ringt och fått honom inskriven men det är min personliga åsikt.
Problemet med psyksjuka människor är att dom uppger att de mår bra i ett sista steget vid möte med läkare psykolog så kan de inte göra något utan då släpper man personen.

Skulle GM säga att den ska döda någon så spärras personen in och man läggs med garanti in på psyket.

Men när psykiska sjuka människor inser att de kan spärras in på obestämd tid så mjuknar de och själva problematiken mörkas och på så vis finns inget annat alternativ.

Misstänker att så är fallet här med. Men sedan en kombination med alkohol och medicin och Juletider gör att GM gått in i en psykos.

Och återigen. Om Mamman är så rädd så borde de finnas dagliga samtal till vården även efter 17dec.
Om nära släktingar varnar tillräckligt många gånger kommer personen spärras in. Jag tror inte finns många anmälningar från Mamman och släkten. Bara att hon går ut och säger som hon gör får mig att tvivla på hennes sanningshalt.

Det är något som kommer visa sig längre fram.

Ambulansmördaren Liam Hast hade uttryckt sådana meningar & blev utskriven ändå & slutade med att han mördade ambulanssjukvårdaren Helena.
Psykiatrin i både Norrbotten & Gävleborg är KATASTROFAL. Vården bär ett tungt ansvar i båda morden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in