Citat:
Ursprungligen postat av
Pogbasshoes
Är GM en hedersmänniska? I så fall är det ett väldigt troligt motiv!
Nej. Men Latinamerikan. Och de har som regel hetare känslor.
Inte som norbottningar i allafall.
KVINNAN:
- jag har träffat en annan. Nu packar jag och flyttar till han.
MANNEN:
- Ja, men du rör inte skotern. Den är min.