Citat:
Ursprungligen postat av
QueenKorall
[/b]
Varför har vissa ett behov av att tala om att man har information, men som man inte tänker dela med sig av?
Varför ens berätta att man då har info, om man ändå inte tillför något?
Detta kanske du kan svara på som är en av de som gör så?
Jag bekräftar polisens uppfattning och vetskapen om att information spridits är också information.
Jag har också motiverat varför jag tror som jag gör om fallet med att jag har information som ger mig anledning.
Jag förstår dock att det är frustrerande men tänk som så att den som hanterar känslig information ansvarsfullt får också information.