2025-12-25, 12:41
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Eller så har ni resliga män sånt ego att ni kommer försöka ändå och vi korta får rensa bort ditt skelett efter att vi tillfredställt din änka!
Än så länge har jag sluppit konfronteras med trånga utrymmen. Får väl hoppas det fortsätter så med tanke på konkurrensen om gryten.
Citera
2025-12-25, 14:21
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk

Vi resliga män som simmar i kvinnokön kan ringa dig om vi behöver något som fastnat i ett gryt.

Jag läser och jag läser men förstår inte, så nu får du allt hjälpa mig här.

Är det lilla frugan som har ett sånt stort kön så du kan ta en simtur i det, eller hur menar du?
Citera
2025-12-25, 14:30
Medlem
Vill veta om ni har samma uppfattning som mig. Är det inte så att fulare tjejer bestämt måste ha långa män? Medans när jag ser väldigt snygga tjejer så verkar dom bry sig mindre om längden?
Citera
2025-12-25, 14:42
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Är det lilla frugan som har ett sånt stort kön så du kan ta en simtur i det, eller hur menar du?
Det är ett bildligt uttryck snarare än ett bokstavligt. Hoppas det underlättar din tankeprocess.
Citera
2025-12-25, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Som man är det ett nederlag om han inte släpps in i grytet.

Citat:
Ursprungligen postat av Firrex
Vill veta om ni har samma uppfattning som mig. Är det inte så att fulare tjejer bestämt måste ha långa män? Medans när jag ser väldigt snygga tjejer så verkar dom bry sig mindre om längden?

Snygga tjejer har råd att vara kräsna
Citera
2025-12-26, 11:21
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
För ett tag kom en kille från bemanningsföretag in till vår arbetsplats, han var nog 2 meter och 15 cm.

Alltså 215 centimeter lång är det nog få människor på jorden som är. Jag tänker mig att det finns en sorts "sweet-spot" runt 195 där det ofta börjar se mest konstigt ut med att vara längre än så.
Citera
2025-12-26, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Alltså 215 centimeter lång är det nog få människor på jorden som är. Jag tänker mig att det finns en sorts "sweet-spot" runt 195 där det ofta börjar se mest konstigt ut med att vara längre än så.

Jo men en del tjejer har ju fetisch för extrema skillnader i kroppslängd. Det är exempelvis en väldigt vanlig syn att se ovanligt långa män vara tillsammans med väldigt korta tjejer. Personligen tycker jag att det ser väldigt udda ut, men men vi har ju alla våra "böjningar". På de flesta par är det ju typ 10-20 cm skillnad i kroppslängd.
Citera
2025-12-26, 12:15
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Jo men en del tjejer har ju fetisch för extrema skillnader i kroppslängd. Det är exempelvis en väldigt vanlig syn att se ovanligt långa män vara tillsammans med väldigt korta tjejer. Personligen tycker jag att det ser väldigt udda ut, men men vi har ju alla våra "böjningar". På de flesta par är det ju typ 10-20 cm skillnad i kroppslängd.

Tjugo centimeters skillnad är det nog inte för "de flesta" par, men självklart är det så att kvinnor gillar att mannen är betydligt längre än de själva - och att det - allt annat lika - är en fördel att vara lång som man.

Jag menade mest att det finns få människor som faktiskt är 215 cm och dessa tenderar att se mest ytterst udda ut.
Citera
2025-12-26, 21:32
Avslutad
För tjejer är det status att ha en lång man. Tjejer vill ha långa barn. Jag har sett MASSVIS med streetintervjuer där 99% säger att dom hellre väljer en lång och ful man framför en kort och snygg.

Det går inte om man är kort idag.
Citera
2025-12-26, 21:47
Medlem
lakritcs avatar
Ingenting. Ser du medelmåttig ut i övrigt så kommer inte längden göra dig till en attraktiv man. Är du lång och ful så är den helt värdelös i skapandet av närmare relationer med motsatta könet.
Citera
2025-12-27, 14:00
Medlem
Vi är eftertraktade för att vi har mycket större kukar
Citera
2025-12-27, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77

Ovanligt är det ju. Men inte enhörningsovanligt direkt. Jag är strax under 2m och det händer ju iaf nån gång i månaden att jag stöter på nån som är uppenbart iaf decimetern längre än mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in