Citat:
Ursprungligen postat av
Jumpjet
Går inte att jämföra med stora tuttar. Mer med kvinnors längd isåfall, då jag fått intrycket av att män gillar kortare kvinnor, så lite omvänt.
Men jag tycker det är löjligt, för de männen brukar vara nöjda om kvinnan är kortare. Har aldrig sett något som att kvinnan måste vara minst/max 160cm lång eller nåt.
Men kvinnor har ratat mig för att jag är 178 och inte 180 som deras gräns är. Som att de skulle se skillnad på eller märka av 2 jävla cm.

Men herregud bara gör som alla andra och ljug. Det är inte precis som att de kommer ha med ett måttband till dejten.
Jag är 182 och har på fester o dyl hört killar som offentligt utger sig för att vara 185 men är lite kortare än mig. Från 180 och uppåt har de flesta väldigt dålig uppfattning och kvinnor har generellt kass uppfattning. T.ex inte ovanligt att man träffar kvinnor som inte ens vet sin egen längd, eftersom det på det hela saknar betydelse för deras sociala status.
För övrigt, finns det inte en hel Flashbacktråd på ämnet korta kvinnor som föredrar väldigt långa män?