Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-26, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweenietod
Då skall man nog inte logga in på dom... !? ( eftersom de kan se vilket lösenord du försökte logga in med...)

Stämmer, detta är scam-sidor som man inte ska logga in på och inte sätta in pengar på.
Citera
2025-12-26, 20:17
Medlem
Citat:
Hur länge har FS4 varit nere... ? Hela dagen idag... Eller dom senaste timmarna..?

Jag var inne idag på eftermiddagen för att kolla till några beställningar, men sen dess inte gått att komma in. Så inte hela dagen men ett antal timmar iaf.
Citera
2025-12-26, 21:02
Medlem
Sweenietods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
maintenance nu under helgdagarna. så inga puckon, säljare o köpare, gör affärer.

Helt riktigt.
Och det gick nu tillfälligt att logga in, så det är säkert inget att skruva upp sig för.
Edit: Den alternerande adressen, alternerar sig numera inte, men det beror nog på det ovan nämnda.
Senast redigerad av Sweenietod 2025-12-26 kl. 21:17.
Citera
2025-12-26, 21:42
Medlem
Citat:
Då skall man nog inte logga in på dom... !? ( eftersom de kan se vilket lösenord du försökte logga in med...)

Hur länge har FS4 varit nere... ? Hela dagen idag... Eller dom senaste timmarna..?

Jag väntar på beställning från en trogen säljare som markerade den som skickad i söndags. Då posten har varannan dags utdelning, så kommer den nog på måndag...

Sedan ville jag lägga mer beställningar, då jag tyckte / tycker, att FS4 är pålitligt..!? Men där kanske jag går bet...!?
Inte schysst med exit-scam nu strax före årsskiftet.... Men det kan också vara andra skäl.

Den alternerande adressen fungerar, men man kan inte logga in... Då man kommer till 2-fas verifieringen, men sen går det inte att komma vidare.

Hoppas kunna andas något snart... 🤞 ..!?!?!?

Den lade ner i morse men har strulat sedan i helgen. Så har nog varit på sista versen.
Jävligt dåligt många som har lagt ut större beställningar nu under helgerna.
Får leva på hoppet.
Citera
2025-12-26, 22:39
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duaneallman
Skaffa en postbox. Brukar finnas hos div. Småkiosker. Så beställer du dina saker dit.
Inte riskfritt men ändå säkrare än att beställa i ditt namn till din egen adress.
Dock så ska man inte överdriva riskerna med att åka fast. Jag har beställt ungefär 8-10 ggr/ år i ca 10 år. En gång har jag råkat ut för att det jag beställt inte kommit fram. Hörde inget från polisen då så förmodligen var det en säljare/ packare som blåste mig.

Du menar att du kan skaffa en postbox utan att behöva uppge din identiet?
Citera
2025-12-26, 23:14
Medlem
Citat:
Helt riktigt.
Och det gick nu tillfälligt att logga in, så det är säkert inget att skruva upp sig för.
Edit: Den alternerande adressen, alternerar sig numera inte, men det beror nog på det ovan nämnda.

Har kommit in till och från under dagen.
Pengarna finns på saldot men går inte att köpa för.
I historiken har jag fler instättningar på olika belopp en vad har satt in.
Mina köp står som pågående.
Citera
Igår, 07:08
Medlem
daoenmedbaoens avatar
Säkert exitscam pga löning och jul etc... Hoppar över till catharsis nu, FS4 är körd... Eller så har grisen fått tag i servern :/
Citera
Igår, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daoenmedbaoen
Säkert exitscam pga löning och jul etc... Hoppar över till catharsis nu, FS4 är körd... Eller så har grisen fått tag i servern :/

Varumärket Flugsvamp och inkomsterna som sajten inbringar per månad är värt långt mycket mer än vad en exit scam kan rendera i. Folk får dra sina egna slutsatser av det….
Citera
Igår, 09:33
Medlem
Haaunteds avatar
Nu står det bara fel lösen
Citera
Igår, 10:05
Medlem
Haaunteds avatar
Vänta med att logga in det är något lurt
Om man kollar på c Apchta så ligger cirkeln nu på samma ställe
Senast redigerad av Haaunted Igår kl. 10:38.
Citera
Igår, 11:46
Medlem
Den har varit från o till sen igår, säkert något strul bara eftersom de verkar som dem försöker få igång det igen
Citera
Igår, 12:47
Medlem
Haaunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laspalmas13122
Den har varit från o till sen igår, säkert något strul bara eftersom de verkar som dem försöker få igång det igen
Man kan alltid hoppas men nu lutar det mer åt att grisens har kommit över servarna tyvärr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in