2025-12-27, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Jag tror Jocke själv gav dom till Bo, han är i sin lilla värld så sjuk så att han tror att alla tror på han och gör allt han säger.

Troligtvis:
Bo: Hej Jocke kan jag få läsa alla dina papper, jag gör en granskade dokumentär om hat.

Jocke: Är det i denna granskning min bror och Linnea är med i?

Bo: Ja.

Jocke: Här är alla papper, ta allt och läs allt, allt står där, nu skall vi sätta dit min bror och mamma för alltid, detta blir bra Bo.

Bo: Tack Jocke, ja detta blir nog bra Jocke, vi hörs.

Haha, det där tänkte jag på med Anjo också. Han som gnäller så mycket över att han blev lurad när de sa att de skulle göra en dokumentär om honom och hans karriär på YouTube.

Det är lite samma sak. De ringde väl och sa att de ska göra en dokumentär om vad han gör på YouTube. . . och sedan gjorde de precis det också. . .

Hur kan han påstå att han blev lurad?!?!
Citera
2025-12-27, 00:47
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miisshemlig
Jonna som suger av Jocke. 😂😂😂 Hittade massa videos på jonna...

Bra förebilder. Kul när deras barn får se detta

Det var fan det osexigaste jag sett sen Linda Skugges porr. Bägge två verkar helt frånkopplade.

https://sv.xhamster.com/videos/swedish-celeb-homemade-sextape-6794418
Citera
2025-12-27, 02:39
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Och... JAG ÄR SÅ FLY FÖRBANNAD PÅ JOCKE!

Att du ens bryr dig är tecken på vad för slags idiot du är. Jockiboi är en nobody.
Citera
2025-12-27, 03:13
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
JOnna Lundell? Ja det undrade jag med då hon hade så mycket stress, men det klart tre små barn och sen en Jocke räcker väl.
Youtubekanalen och andra sociala medier är väl hennes jobb när hon inte är föräldraledig? Hon jobbar säkert hårt, det tvivlar jag inte på. Undrade mest vad du syftade på i ditt inlägg.
Citera
2025-12-27, 03:14
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Nej det är gammal skåpmat, men det behöver hela tiden lyftas upp så folk vet hur hebefilen och psykopaten jockiboi fungerar.
Hur unga var tjejerna och hur gammal var Jocke, enligt din uppfattning?

Vad jag förstår träffade han Jonna när han var 26 och hon var 17, är det den åldersskillnaden du tycker är olämplig och till och med sjuklig?
Senast redigerad av lillalilith 2025-12-27 kl. 03:18.
Citera
2025-12-27, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Att du ens bryr dig är tecken på vad för slags idiot du är. Jockiboi är en nobody.

Skärpning! Att Jåcke är en total jävla looser fattar vi alla men att han är en nobady stämmer inte.

Joakim är enormt jävla stor på sociala medier och kan få en helt retarderad följarskara på flera hundra tusen mongoloider att gå till attack.

Att som privatperson få Jåckes totalt mongoloida krigare efter sig hade varit en mardröm för vem som helst.

Tänk efter och tänk på vad du säger hädanefter.
Senast redigerad av Ralfhead 2025-12-27 kl. 03:52.
Citera
2025-12-27, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Hur unga var tjejerna och hur gammal var Jocke, enligt din uppfattning?

Vad jag förstår träffade han Jonna när han var 26 och hon var 17, är det den åldersskillnaden du tycker är olämplig och till och med sjuklig?

han började grooma henne när hon var runt ~16 utöver det kan du kika på 'absolut party' grejerna som han var i allra högsta grad involverad i. att nemo och jocke är praktäckel som jagade småtjejer i varenda skitstad dum nog att boka är en rätt öppen hemlighet
Citera
2025-12-27, 04:21
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Skärpning! Att Jåcke är en total jävla looser fattar vi alla men att han är en nobady stämmer inte.

Joakim är enormt jävla stor på sociala medier och kan få en helt retarderad följarskara på flera hundra tusen mongoloider att gå till attack.

Att som privatperson få Jåckes totalt mongoloida krigare efter sig hade varit en mardröm för vem som helst.

Tänk efter och tänk på vad du säger hädanefter.
Klart att han är en nobody! Han har bara följare därför att idioter är fascinerade av honom. Han måste vara Sveriges töntigaste person.
Citera
2025-12-27, 04:23
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
han började grooma henne när hon var runt ~16 utöver det kan du kika på 'absolut party' grejerna som han var i allra högsta grad involverad i. att nemo och jocke är praktäckel som jagade småtjejer i varenda skitstad dum nog att boka är en rätt öppen hemlighet
Jonna är född i april 94 och de träffades på en marknad 2011 så hon fyllde nog 17 rätt snart. Grooma - ja, han var full och stötte på henne.

Ja, jag har förstått att Jocke hade ihop det med unga tjejer och betedde sig svinigt. Men jag undrar hur unga tjejerna var och hur gammal Jocke var.
Citera
2025-12-27, 04:31
Medlem
Citat:

Ja, jag har förstått att Jocke hade ihop det med unga tjejer och betedde sig svinigt. Men jag undrar hur unga tjejerna var och hur gammal Jocke var.

dom var mellan 25 - 30 och tjejerna? när brukade du själv lyckas komma in på krogen med falsk/väns leg? | läs hans sagobok. där han skyller alla dessa grejer på människan som var 'arrangör' och att han var 'tvungen att fixa unga tjejer' åt honom

om någon människa mellan 25 - 30 hade stött på min lillasyster när hon var ~16? så hade jag slagit in framtänderna på människan. det är bruklig sed. om man inte är helt sjuk i hela huvudet
Citera
2025-12-27, 04:44
Medlem
Citat:
Youtubekanalen och andra sociala medier är väl hennes jobb när hon inte är föräldraledig? Hon jobbar säkert hårt, det tvivlar jag inte på. Undrade mest vad du syftade på i ditt inlägg.

Såg du att det var citat från AI?
Citera
2025-12-27, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Varför pratar han med så löjlig "bebisröst" när han tycker synd om sig själv? Eller snarare hoppas att andra ska tycka synd om honom. Jag hörde honom nyss, på någon tv-reklam och då sade han något, med ynklig röst "Min morfar dog av cancer...". Så vad tror han- som tror på spöken?- att morfar tyckt om hans beteende mot morfars dotter, Joakims mamma?

Samt så vill jag be om ursäkt som skrev en massa negativt, anklagande om Jonna. Jag hade inte en aning om alla åkommor hon led av, hypothyeros, cellförändringar och stress.

Jag tycker dock att det är intressant att vissa(Joakims mamma) går ner i vikt av stress. Jonna- och säkert Anna Book- går upp i vikt av stress.

Men summa summarum, Joakim Lundell är ARG och DJÄVLIGT BITTER för att han inte fick bo kvar hos sin mor som torterade honom. Att hon "valde" att ge bort honom, var ju fy och skam så mycket mer av hennes tortyr han kunnat få.

Joakim Lundell var en ashole tills han träffade Jonna. DÅ utnyttjade han unga damer och lade ut det på nätet, runkade och bajsade och vem vet vad. Ja, sen gjorde han förvisso porrfilm med Jonna.

Men det är inte samma Joakim idag.

För han har förändrats!

Till att själv lämna bort, inte sitt äldsta, men yngsta barn till missbrukskretsar.

Sen har han hållning som en hundraåring, för att han lever på NOCCO och röker.

Men han smider nog snart en plan, på en ny dokumentärfilm, eller bok om sig själv:"JOAKIM LUNDELL-UTNYTTJAD!" och ska då ha till att han utnyttjats av ALLA! Att man borde ju förstått att han som har diagnoser, inte borde fått vara med vare sig i dokusåpor, dokumentärer eller ens fucking YOUTUBE!!!! Att Youtube borde haft ett ansvar mot honom. Liksom Jonna, som haft mage att spotta ur sig tre urgulliga ungar, MED HONOM! Fast han har OCD och då måste lägga ut dem på nätet och utsätta dem för sin barndoms fasansfulla experiment. Som att låta förste sonen se på skräckfilm, och näste son lämnas bort.

Och hunden som lider! Säkert skam den också! Vad skulle den bli hund hos honom för? Säkert är även alla hans följare psykopater som "uppmuntrade honom", fast de borde vetat bäst.

Men bara och endast Joakim Lundell kan utvecklas till det bättre. Ingen annan!

Ja, cirka så tror jag.

Tror faktiskt att möjligheten finns. Vilka andra alternativ – läs: människor – finns det att skylla på?
Kanske fejkar han terapispåret och låtsas förlåta och gå vidare. Alla älskar ju en omvänd syndare som “kommit till insikt”.
Tvivlar dock på att han skulle klara det särskilt länge. Eller typ en gång till
Senast redigerad av Tearsofthemushroom 2025-12-27 kl. 07:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in