Citat:
Ursprungligen postat av
Ruskette
Och... JAG ÄR SÅ FLY FÖRBANNAD PÅ JOCKE!
För att han blivit kompis med en våldtäktsmans mamma! Ser henne som sin nya mamma, varpå hon sjukt nog ser sig som hans sons mor.
Och sen hålla på att delta i alla "tycka- synd- om"-dokumentärer, utan att tänka på våldtäktsoffret,
Han ber sin kompis, Anjo att göra en dokumentär om "den stackars oskyldigt anklagade våldtäktsmannen". Där man får se det KAOS Anna Book EGENTLIGEN lever i. Ändå är det okej att hon och hennes son sitter barnvakt. Så "gulligt liksom, våldtäktsmannen får passa barn" och Anjo hälsar på med sina döttrar. Hur skulle han reagera när hans ungar är tretton och blev utsatta för samma sak?
Och så TV4 som så hängivet stöttar både Anna Book och Joakim Lundell och INGEN tänker på den som då var det trettonåriga offret!
BLÄÄÄÄÄ! JÄTTEBLÄÄÄ!
Nu hoppas jag att jag aldrig mer skriver här inne på Joakim Lundells tråd. Att det räcker med ett "Jag HATAR honom! ", från mig.
Helt rätt att du skriver om dina tankar här inne, det är lika säkert att Jocke läser här som om du skriver ett DM på insta till han.
Jocke är så otroligt vidrig, men det är skönt nu efter dokumentären att han är totalt körd gällande allt som heter trovärdighet.
Hans inre krets har nog märkt detta kontinuerligt, alltså att Jocke är ett vidrigt as. För dom droppar ju av en efter en, och nu är det bara barnvåldtäktsmän och Anjo det störda aset som vill umgås med han. Danjal, Olivia, Rasmus med fler som framstått som något så när normala har flytt Jockes vidrigheter och hans liv.
Tror den största flykten av de närmaste vänner för Jocke kom i samband med TV4 dokumentär, där och förstod hans närmaste att han är så grovt störd så ingen betyder något för han alla är rekvisita i hans närhet. Tidigare har dom dragit sig undan konstant under årens lopp sedan boken släpptes.