Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Jaha, så du menar att det är att sälja dom.
Hur kan Bosse fått tag i journaler som Jocke inte har lagt ut? Är det lagligt att använda sig av dessa?
Jag tror nog att Bosse vevar med sina spadar och har nog gått genom granskningar. Det är ju uppenbart att han inte alls hade en tanke att vara objektiv i sin sk dokumentär.
Han är ju fälld flera ggr innan av granskningsnämnden.
Ja, jag påstår att det är ett sätt att sälja journalerna på, eller menar du att Jocke skänkte bort dom eller gav bort dom?
Ja, jag tror definitivt att sättet journalerna användes på är lagligt. Varför skulle det inte vara lagligt, ser inte någon anledningen till att misstänkta lagbrott på sättet som används.
Det är en svår fråga men Bosse fick väll tag i dom av någon som hade dom helt enkelt, kanske Jocke själv eller någon annan som hade dom. Jocke verkar iaf känna sig väldigt besviken på Bo så skulle inte förvåna mig om Bo fick papperna av Jocke, där Jocke trodde att Bo skulle läsa dom och hålla med om allt. Men som du redan varit inne på flera gånger tidigare så är det vinklat på ett annat sätt än sätt vad iaf Jocke vill.
Granska och anmäl på nu och missa inte att granska Anjos prat om Linnea i dokumentären som är klippt totalt ur kontext, men Anjo framstår ändå som en total psykopat genom sitt prat om Linnea.