2025-12-26, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Lögn. För det är fortfarande samma lögner som i början man försöker använda sig av.

Jag har ingen skyldighet alls att bevisa något för nån som ljuger så ini helvete om du gjort genom hela tråden och aldrig lycktas prestera ett enda bevis för någonting du säger.
så den ansträngningen lägger jag inte ner.

Du har inte heller någon rätt att tjata om bevis.

Ang flickan. Julia saboterar inga umgängen. Det är Chrippa själv som gör det. Flickan har rätt att träffa sin pappa vilket han gjort. Linnéa har inte rätt att träffa flickan.
Citera
2025-12-26, 23:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jaha, så du menar att det är att sälja dom.
Hur kan Bosse fått tag i journaler som Jocke inte har lagt ut? Är det lagligt att använda sig av dessa?

Jag tror nog att Bosse vevar med sina spadar och har nog gått genom granskningar. Det är ju uppenbart att han inte alls hade en tanke att vara objektiv i sin sk dokumentär.

Han är ju fälld flera ggr innan av granskningsnämnden.
Om du tar betalt för något så är det att sälja något.

Han förklarade varifrån materialet kom. Varför skulle det vara olagligt att använda sig av något som redan ligger ute för en miljon publik - både via betaltjänst och gratis.
Tror du att det är olagligt att högläsa ur hans bok också?
Den som möjligen gjort något olagligt är Jocke som sprider mycket grovt förtal om sin mamma.

Vad har han fällts för tidigare för program?
Citera
2025-12-26, 23:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du har inte heller någon rätt att tjata om bevis.

Ang flickan. Julia saboterar inga umgängen. Det är Chrippa själv som gör det. Flickan har rätt att träffa sin pappa vilket han gjort. Linnéa har inte rätt att träffa flickan.
Jag tjatar inte om bevis från vare sig dig eller muttan - för ni har aldrig gett belägg för ett enda av det skit ni sprider - därmed är det slut med att länka och visa från min sida åt er också.

Nu sitter du med lögner igen som du inte kan visa belägg för .
Citera
2025-12-26, 23:56
Avstängd
Krigsgrodors avatar
Verkar som en fruktad kartell i Afrika har tagit sig an uppdraget att bryta ut Chrippa ur fängelset. Har polisen någon chans mot dessa grabbar?

https://youtube.com/shorts/pSyNfhIRSvY?si=ygEkNBkm2hZYeIdq
Citera
2025-12-26, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsgrodor
Verkar som en fruktad kartell i Afrika har tagit sig an uppdraget att bryta ut Chrippa ur fängelset. Har polisen någon chans mot dessa grabbar?

https://youtube.com/shorts/pSyNfhIRSvY?si=ygEkNBkm2hZYeIdq
HAHAHA! Är det chokladtomtens gangbang-kompisar?
Citera
2025-12-27, 00:13
Medlem
Citat:
Jaha, så du menar att det är att sälja dom.
Hur kan Bosse fått tag i journaler som Jocke inte har lagt ut? Är det lagligt att använda sig av dessa?

Jag tror nog att Bosse vevar med sina spadar och har nog gått genom granskningar. Det är ju uppenbart att han inte alls hade en tanke att vara objektiv i sin sk dokumentär.

Han är ju fälld flera ggr innan av granskningsnämnden.

Ja, jag påstår att det är ett sätt att sälja journalerna på, eller menar du att Jocke skänkte bort dom eller gav bort dom?

Ja, jag tror definitivt att sättet journalerna användes på är lagligt. Varför skulle det inte vara lagligt, ser inte någon anledningen till att misstänkta lagbrott på sättet som används.

Det är en svår fråga men Bosse fick väll tag i dom av någon som hade dom helt enkelt, kanske Jocke själv eller någon annan som hade dom. Jocke verkar iaf känna sig väldigt besviken på Bo så skulle inte förvåna mig om Bo fick papperna av Jocke, där Jocke trodde att Bo skulle läsa dom och hålla med om allt. Men som du redan varit inne på flera gånger tidigare så är det vinklat på ett annat sätt än sätt vad iaf Jocke vill.

Granska och anmäl på nu och missa inte att granska Anjos prat om Linnea i dokumentären som är klippt totalt ur kontext, men Anjo framstår ändå som en total psykopat genom sitt prat om Linnea.
Citera
2025-12-27, 00:59
Medlem
Taebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Ja, jag påstår att det är ett sätt att sälja journalerna på, eller menar du att Jocke skänkte bort dom eller gav bort dom?

Ja, jag tror definitivt att sättet journalerna användes på är lagligt. Varför skulle det inte vara lagligt, ser inte någon anledningen till att misstänkta lagbrott på sättet som används.

Det är en svår fråga men Bosse fick väll tag i dom av någon som hade dom helt enkelt, kanske Jocke själv eller någon annan som hade dom. Jocke verkar iaf känna sig väldigt besviken på Bo så skulle inte förvåna mig om Bo fick papperna av Jocke, där Jocke trodde att Bo skulle läsa dom och hålla med om allt. Men som du redan varit inne på flera gånger tidigare så är det vinklat på ett annat sätt än sätt vad iaf Jocke vill.

Granska och anmäl på nu och missa inte att granska Anjos prat om Linnea i dokumentären som är klippt totalt ur kontext, men Anjo framstår ändå som en total psykopat genom sitt prat om Linnea.
Journalerna fick Bo tag på genom familjen, eftersom att dom var ute på vift i somras, eller om det var förra sommaren. Det har varit känt sedan länge.
Citera
2025-12-27, 01:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Precis så är det. Ingen idé att tjafsa med fibrokärringen, som hon själv fint brukar beskriva folk, eller kalla folk fitta.

Du har rätt det är fan lönlöst.
Det ända hon säger är att man ljuger fast man själv lagt upp bevis på vad som faktisk händer.

Läste på om självbiografi och man får inte använda sig av det materialet hur som helst det finns regler kring detta.

Detta står om journaler.

Samtycke krävs: För att använda journalinformation i TV-sammanhang måste patienten ge sitt uttryckliga samtycke, vilket ofta sker skriftligt före sändning.

Jocke har inte skrivit på något och detta gäller även fast det ligger offentligt redan.

Skriver det till dig som kan diskutera normalt.
Citera
2025-12-27, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Du har rätt det är fan lönlöst.
Det ända hon säger är att man ljuger fast man själv lagt upp bevis på vad som faktisk händer.

Läste på om självbiografi och man får inte använda sig av det materialet hur som helst det finns regler kring detta.

Detta står om journaler.

Samtycke krävs: För att använda journalinformation i TV-sammanhang måste patienten ge sitt uttryckliga samtycke, vilket ofta sker skriftligt före sändning.

Jocke har inte skrivit på något och detta gäller även fast det ligger offentligt redan.

Skriver det till dig som kan diskutera normalt.
Såklart. Det är inte första gången Bosse Kir trampar i klaveret om vi säger så.
Citera
2025-12-27, 01:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Dem kanske inte är rädda längre...sektenryktet och dokumentärens inspelning av "följderna", är 1-2 år sen....? Eller så var de kanske inte så rädda som de påstod...?

Jag man blir ju lite fundersam men nu verkar gå bra att visa sig så då kanske dom inte är så hotade längre, skönt det.
Citera
2025-12-27, 01:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
Flinade när jag hörde om den där 30-sidiga bevisbilagan. Man vet hur det slutar när det är någon som ska bevisa något genom att spamma polisen med information.

Åt ena sidan är det okej och spamma polisen men inte åt andra hållet mycket märkligt.
Blev ju inte mycket av deras anmälan heller vilket många var så säkra på.
Citera
2025-12-27, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Åt ena sidan är det okej och spamma polisen men inte åt andra hållet mycket märkligt.
Blev ju inte mycket av deras anmälan heller vilket många var så säkra på.
Och Expressen nappade inte heller, vilken chock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in