2025-12-26, 16:45
Medlem
ThordOlavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argjavelskold
R*ngvägen 27D tredje våningen första dörren till höger

OK Ja, då har vi ju en bekräftelse i tråden på att bilden TV4 visat föreställer lägenhetsdörren hos föreslagen MGM FeLa. Om jag förstår det rätt så är en även annan flashbackare på väg att verifiera detta.

Citat:
Känner hans storebror mycket väl, även varit hemma hos dem förut. Föräldrarna är inte normala överhuvudtaget. Adressen han står skriven på nu är ju morsans gamla lägenhet, hon och karln bodde där med båda ungarna förut.

Du nämner föräldrarna... Är pappan och mamman ännu ihop? Han syns ju inte i rullorna. Hemlig identitet? Morsans gamla... bor barnen där ensamma på sex rum???
Senast redigerad av ThordOlavsson 2025-12-26 kl. 16:48.
Citera
2025-12-26, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThordOlavsson
OK Ja, då har vi ju en bekräftelse i tråden på att bilden TV4 visat föreställer lägenhetsdörren hos föreslagen MGM FeLa. Om jag förstår det rätt så är en även annan flashbackare på väg att verifiera detta.

Du nämner föräldrarna... Är pappan och mamman ännu ihop? Han syns ju inte i rullorna. Hemlig identitet?

Vad jag minns är pappan inte biologisk & ganska märklig, har aldrig stått skriven där vad jag minns men de kan ju ha tagit slut såklart. Mamman kom från Colombia med storebror Gl*yson (annat efternamn), osäker om lillebror (MGM) var född då.

Mamman är oerhört märklig och inte tagit hand om sina barn, skulle tro att det finns psykisk ohälsa där. Storebror kan bli väldigt stökig på fyllan och har haft psykoser förut på fyllan därav gjort sig en del ovänner i stan, kanske är även lillebror likadan. Vet att det varit struligt.
Citera
2025-12-26, 16:52
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Vad jag minns är pappan inte biologisk & ganska märklig, har aldrig stått skriven där vad jag minns men de kan ju ha tagit slut såklart. Mamman kom från Colombia med storebror Gl*yson (annat efternamn), osäker om lillebror (MGM) var född då.

Mamman är oerhört märklig och inte tagit hand om sina barn, skulle tro att det finns psykisk ohälsa där. Storebror kan bli väldigt stökig på fyllan och har haft psykoser förut på fyllan därav gjort sig en del ovänner i stan, kanske är även lillebror likadan. Vet att det varit struligt.

Kan du bekräfta på någotvis att de är bördiga från Colombia. Vill har alla härlett deras "exotiska" utseende till utländska kontinten Sydamerika men just fall vi bet var vi ska etnicitetsbestämma dem. Ecudaor har spekulerats tidigare men kan du bekräfta att Colombia är den missande länken?
Citera
2025-12-26, 16:52
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanach
Vem är den där Dirty Harriet som sköt gärningsmannen?
Oviktigt, ge henne medalj. Hon sparade skattebetalarna åtskilliga millioner med två välriktade skott.

Det som är intressant är varför GM flippade ut totalt, pågick ju över en timma enligt media.
Citera
2025-12-26, 16:54
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:

Så gärningsmannaprofilgruppen på Flashback har inte varit fel ute när man diskuterat om det varit en invandrare eller drogpsykos-relaterat. GM tycks ha prickat in båda kategorierna.
Citera
Medlem
MGM F.L har varit anställd på Willys i Boden tidigare i år, osäker på om han jobbade kvar vid mordtillfället.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Kan du bekräfta på någotvis att de är bördiga från Colombia. Vill har alla härlett deras "exotiska" utseende till utländska kontinten Sydamerika men just fall vi bet var vi ska etnicitetsbestämma dem. Ecudaor har spekulerats tidigare men kan du bekräfta att Colombia är den missande länken?

Till och börja med har jag känt familjen i 15 år, gick i skola med storebror & umgåtts flitigt men förstår att man inte vill lita på det som källa. Återkommer ska söka igenom hans storebrors sociala medier är ganska säker på att han lagt upp något
Citera
2025-12-26, 16:56
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Till och börja med har jag känt familjen i 15 år, gick i skola med storebror & umgåtts flitigt men förstår att man inte vill lita på det som källa. Återkommer ska söka igenom hans storebrors sociala medier är ganska säker på att han lagt upp något

Vad var motivet tror ni då? Hur går snacket.
Citera
2025-12-26, 16:56
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kossansomgibbar123
MGM F.L har varit anställd på Willys i Boden tidigare i år, osäker på om han jobbade kvar vid mordtillfället.

det som är intressant här att veta varför MGM fick damp eller "spårade ur" just under dessa dagar?
Är det pågrund av "den kalla svenska kulturen och klimatet" eller något annat? det lär vi aldrig veta
Citera
2025-12-26, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan

Psykos utan tvekan.
Citera
2025-12-26, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Så gärningsmannaprofilgruppen på Flashback har inte varit fel ute när man diskuterat om det varit en invandrare eller drogpsykos-relaterat. GM tycks ha prickat in båda kategorierna.

Är ganska säker på att GM är född i Sverige men ja han har utländskt ursprung eftersom familjen är från Colombia.
Citera
2025-12-26, 16:58
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan

Motivet är nästa gåta om misstänkt GM har lokaliserats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in