Citat:
Ursprungligen postat av
bortmedfifittor
Du tänder uppenbart på att unga flickor blir påsatta av äldre män, och din sexuella preferens hör väl knappast hemma i den här tråden?
Du gillar inte svaret och då skall jag kritiseras för vad den lilla slinkan gjort. Att hon fick orgasm är något du inte gillar. Hur var du i denna ålder - kommer du ihåg detta eller har även din hjärna, likt din torkade fnöskfitta, totalt växt ihop?
Jag tänder inte på att andra sätter på tonårsflickor, jag tänder på att i fantasin själv göra det. Om det är mogna och färdig för min stora Flashbacks-dase. Men, nu gäller inte TS mig, som sagt... Eller, dig, för den delen.
Denne 40-åring får nu lida för den moralpanik som växt sig fram i Sverige, pga. fnöskiga, gamla kärringar som dig... Den lilla slinkan får inget straff för att hon vilseledde den stackars mannen - helt otroligt! Att hon rest ända från Tyskland för att bli påsatt är inget någon refererar till. Att 40-åringen räddade den lilla hyndan från en gammalt, fnöskigt fruntimmer (mamman) är det inte många som tänker på - han är en hjälte av stora mått!