2025-12-26, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Ett offerlöst moralbrott skapat av en feminiserad rättsstat som hatar manlig sexualitet.

Vi får hoppas att hovrätten gör processen kort med den här tramslagen, för annars blir byxmyndighetsåldern snart 18. Och sedan 21. 25… Snart är det ett brott att överhuvudtaget titta på någon under 45. Precis vad feminsimen vill ha nu när den är gammal och barnlös och hänvisad till katter och lådvin.

Amen! Instämmer 100%
Citera
2025-12-26, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Nej, önskade inte svar från dig heller!

Tror du en flicka, som i TS fall, lider emotionellt av att knulla en äldre man i 40-årsåldern, även trots frivilligheten? Hon har njutit stort och säkerligen fått orgasm i sin lilla, tighta kropp och rakade ungflicksfitta - det är något du som gammal fnöskig och torr gammelgädda inte kan ta. Undrar om hon tog den också i tvåan?

Väldigt konstigt att ni fnöskiga och torra fruntimmer aldrig kommer i håg er egen kåthet från när ni var unga och i femtonårsåldern. Ni verkar enkom varit dygdiga små flickor då - utan sexuella fantasier och utövande - jo, pyttsan!

Denna lilla slampa utnyttjade den stackars 40-åringen och nu får han lida för detta - allt medan den lilla slinka kan gå vidare till nästa offer...

Exakt! Precis så! Ner med feministkärringarna!
Citera
2025-12-26, 15:13
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Du tänder uppenbart på att unga flickor blir påsatta av äldre män, och din sexuella preferens hör väl knappast hemma i den här tråden?

Du gillar inte svaret och då skall jag kritiseras för vad den lilla slinkan gjort. Att hon fick orgasm är något du inte gillar. Hur var du i denna ålder - kommer du ihåg detta eller har även din hjärna, likt din torkade fnöskfitta, totalt växt ihop?

Jag tänder inte på att andra sätter på tonårsflickor, jag tänder på att i fantasin själv göra det. Om det är mogna och färdig för min stora Flashbacks-dase. Men, nu gäller inte TS mig, som sagt... Eller, dig, för den delen.

Denne 40-åring får nu lida för den moralpanik som växt sig fram i Sverige, pga. fnöskiga, gamla kärringar som dig... Den lilla slinkan får inget straff för att hon vilseledde den stackars mannen - helt otroligt! Att hon rest ända från Tyskland för att bli påsatt är inget någon refererar till. Att 40-åringen räddade den lilla hyndan från en gammalt, fnöskigt fruntimmer (mamman) är det inte många som tänker på - han är en hjälte av stora mått!
Citera
2025-12-26, 15:45
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Att han sitter och har kontakt med minderåriga på nätet säger allt om mannens intentioner.

Sen kan flickan mycket väl ha haft sex frivilligt (eller inte, vart skulle hon tagit vägen om hon nekat liksom?) men lagen är tydlig och han kände till lagen.

Han har liksom bara försatt henne från en utsatt situation till en om än ännu mer utsatt sådan.

Lagen säger att man är byxmyndig vid 15 så länge ingen beroendeställning föreligger och ingen av dem ansåg att det förelåg någon beroendeställning.
Citera
2025-12-26, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Lagen säger att man är byxmyndig vid 15 så länge ingen beroendeställning föreligger och ingen av dem ansåg att det förelåg någon beroendeställning.
Men ser du flickan förstår inte sitt eget bästa, hon kan inte ha någon egen agens. Storasystersamhället i sin prydno.
Citera
2025-12-26, 16:21
Medlem
RektumHamids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomten892
funderar man i fängelsestraff för 13åringar när de begått grövre brott men helt plötsligt gnäller om att en 40åring har sex med en person under 15år så undrar man hur man tänker ena stunden är de ett barn nästa är de vuxna.

Personen i fråga var dock inte under femton.
Citera
2025-12-26, 16:23
Medlem
Har inte läst domen, men utifrån vad jag förstår… Tjejen flydde sin mamma och hade sex med en 40-åring. Det är hennes pojkvän enligt henne och sexet var frivilligt och ömsesidigt.

15år och hon får inte välja vilken man hon har sex med…!? Jag har åsikter om åldersskillnaden, men det är irrelevant.

Jag tycker tjejen i den åldern hon är i själv ska få bestämma sådana saker. 15år är en gräns faktiskt! Myndighetsutövning ska inte hindra henne.

I det feministiska Sverige, tror killen blir fälld även i HR. Tyvärr. Grattis S, V, MP och Sara! Kvinnans rätt till privatliv borde väga tyngre än det TR (och Åklagare) anser.
Citera
2025-12-26, 16:27
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Notera ändringarna både under paragraf 4 och 6 där skrivningar om under 18 år kommit till.

https://svenskforfattningssamling.se/sites/default/files/sfs/2025-05/SFS2025-586.pdf

Det har jag noterat. Det är dock ändå huvudsaklig praxis att det är fullt lagligt för en 40-åring att ha sex med en 15-åring i samtycke. Det som inte är uttryckligen förbjudet är tillåtet, sådan är lagen.
Citera
2025-12-26, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RektumHamid
Personen i fråga var dock inte under femton.

sluta försöka hitta på en dålig bortförklaring. En 15åring kan inte ses som ett barn när man inte har något problem att se en 13åring som vuxen. Ta och sluta tramsa.
Citera
2025-12-26, 18:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
Har inte läst domen, men utifrån vad jag förstår… Tjejen flydde sin mamma och hade sex med en 40-åring. Det är hennes pojkvän enligt henne och sexet var frivilligt och ömsesidigt.

15år och hon får inte välja vilken man hon har sex med…!? Jag har åsikter om åldersskillnaden, men det är irrelevant.

Jag tycker tjejen i den åldern hon är i själv ska få bestämma sådana saker. 15år är en gräns faktiskt! Myndighetsutövning ska inte hindra henne.

I det feministiska Sverige, tror killen blir fälld även i HR. Tyvärr. Grattis S, V, MP och Sara! Kvinnans rätt till privatliv borde väga tyngre än det TR (och Åklagare) anser.

Moderatfittan & Sara tror att de räddar unga tjejer när de kommer med sina löjliga lagförslag om att det inte får skilja sig eller så, om denna mannen ens döms överhuvudtaget så är det tecken på att Sverige håller på att falla samman. Så går det när man låter bittra medelålders kvinnor som har förlorat sitt sexuella värde bestämma i politiken. Men som styr, vågar väl inte säga emot sina kvinnliga kollegor jävla cucks.

Samtidigt samma personer som stiftar dessa löjliga lagar, hindra folk ifrån att vara med vilka de vill, åker själva till andra länder, fattigare länder inte bara har de sex i mot betalning utan gör betydligt värre saker dessutom med betydligt mindre personer än någon som är 15. Vi lever i en värld av hycklerier där feministkärringar dominerar.
Citera
2025-12-26, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

Haha var det därför mannen var tvungen att köpa biljetter till henne? För att hon är så oberoende. Om hon nu var så oberoende hade hon ju kunnat flytta ut ur det våldsamma hemmet hon kom ifrån utan att knulla en svensk hebefil för att göra det.
Citera
2025-12-26, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Haha var det därför mannen var tvungen att köpa biljetter till henne? För att hon är så oberoende. Om hon nu var så oberoende hade hon ju kunnat flytta ut ur det våldsamma hemmet hon kom ifrån utan att knulla en svensk hebefil för att göra det.
Med hebefil antar jag att du syftar på någon som attraheras av barn som befinner sig i puberteten. Men den här flickan är 15 år gammal. Vid 15 års ålder har 80-90% av flickorna fullständigt gått igenom puberteten och är fysiskt vuxna i termer av skelettmognad och tillväxt. Att de inte är neurologiskt fullt mogna har inget med puberteten att göra. Så förutsatt att just den här flickan inte har en ovanligt sen pubertet så kan den Svenske mannen knappast vara hebefil. Vissa i den här tråden påstår att 15-åriga flickor ser ut som barn. Det gör de i verkligheten sällan. Jag har själv jobbat på en högstadieskola, de flesta av flickorna i ÅK9 ser vuxna ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in