2025-12-26, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Förstår inte, varje gång de är sjuka så blir det ”tvättberg av sjukstugan”. Varför då? Känns som något hon hört och så vill hon va relaterbar. Men hon använder det oavsett om de varit förkylda två dagar eller öroninflammation…. Okej om det är vid magsjuka men annars förstår jag inte
Hon är bara lat. Man tvättar annars oavsett.
Citera
2025-12-26, 12:16
Medlem
Är det någon gång man faktiskt Hinner tvätta, duscha, ta på deo, sitta o scrolla med telefonen etc så är det ju när barnen är sjuka!? Oftast är ju energinivån rätt låg hos barnet/barnen då och de behöver vila och sova mer än vanligt. Men hos H är det tvärtom. Vab= H kan enbart sitta i soffan med Lars i famnen.

Herregud, finner inga ord. Och nu dags att måla om diverse rum också. Och vi får som vanligt följa med på hela resan... INTE! 😂
Citera
2025-12-26, 13:02
Medlem
Och nu lite gråtande emojis efter en tur till rusta…. Varför?!?
Citera
2025-12-26, 13:10
Medlem
Hanna måste byta färg i sovrummet för att få sinnesro. Hanna, du kan byta väggfärg, ändra dig om vilket rum som ska vara sovrum, köpa fler förvaringsmöbler och korgar hundra gånger till - det kommer inte göra dig lycklig eller ge dig sinnesro heller.
Citera
2025-12-26, 13:19
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonaLisa54
Och nu lite gråtande emojis efter en tur till rusta…. Varför?!?
Hon har fått sitt rus nu, gråtemojisarna är nog tänkta som att hon är lycklig när hon får shoppa men jag tänker tvärt om - att det är hennes beroende som talar - att nu är fixen över och hur ska hon överleva till nästa fix.
Citera
2025-12-26, 13:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Hon har fått sitt rus nu, gråtemojisarna är nog tänkta som att hon är lycklig när hon får shoppa men jag tänker tvärt om - att det är hennes beroende som talar - att nu är fixen över och hur ska hon överleva till nästa fix.
Hon bryr sig inte ett skvatt om att ni inte gillar att hon handlar för mycket 😊
Citera
2025-12-26, 13:49
Medlem
När hon gör samarbete på färg är det alltid Jotun, annars köps det alltid färg på Rusta! 😆
Citera
2025-12-26, 13:51
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
När hon gör samarbete på färg är det alltid Jotun, annars köps det alltid färg på Rusta! 😆
Var den gula färgen samarbete med Jotun?
Citera
2025-12-26, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Var den gula färgen samarbete med Jotun?
Oklart, tycker inte att det framgick i april att det var ett samarbete, men då pallar jag ofta inte lyssna på hennes tjötiga röst.
Citera
2025-12-26, 14:24
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Oklart, tycker inte att det framgick i april att det var ett samarbete, men då pallar jag ofta inte lyssna på hennes tjötiga röst.
Haha, jamenprecis, samma här. Oklar som alltid.

Tänkte mest på att det verkligen är typiskt HT att inte tänka till INNAN man inreder/målar rummen i "huset", då är det inte så noga om hon ändrar sig eftersom färgen var gratis 😂😂
Citera
2025-12-26, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Hon bryr sig inte ett skvatt om att ni inte gillar att hon handlar för mycket 😊
Men det är ju du som sa att hon kommer in hit ofta och skrattar åt läsarna här inne. Och hur kan du vara så säker på det? Känner du henne? Från vad jag kan läsa utifrån ditt påstående att hon är här inne så ofta, så tycker jag snarare hon anpassar sig efter våra råd hon får från den här tråden.
Citera
2025-12-26, 17:52
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Vad bra att HT meddelar att allt filmas... Men inget kommer ju ändå visas 😂 Eller som tidigare - en bild på en pensel som gjort tre streck på väggen 🥳🥳🥳
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in