Citat:
Ursprungligen postat av
Finnvedssonen
Vem ersätter?
Dörren till OS ska de som inte blivit uttagna inte anse som helt stängd. TdS helt plötsligt en oerhörd möjlighet för Moa L, Märta och Lisa
Evelina.
-----
Teresa Stadlober, Katharina Brudermann, Magdalena Scherz, Lisa Achleitner och Heidi Bucher bildar Österrikes damlag där de tre sist nämnda enbart kör tre etapper. Teresa inte alls nöjd med upplägget Tour de Sprint och fokuserar på enskilda etappresultat, är väl etapp 2 och final climb i åtanke.
Edit. Hopplöst läge har hon på E4 fast hon kan få en bra tid månne.