2025-12-28, 12:27
  #157
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Hoppas du kommer över det........

Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
De räcker inte att man ser det, man måste höra det också
Well, till skillnad från er så tycker jag att kommentatorerna skall kommentera det som syns i bild och eventuellt komma med analyser av just detta.

Var det en överraskning att Drivenes kvalade så bra (och exempelvis bättre än Fosnäs)? Efter hennes fina resultat i den norska premiären så var hon en liten besvikelse i Ruka, Trondheim och Davos. Är hon tillbaka i Beitoform nu? Uppenbarligen tycker ni inte det är något intressant att ta upp.
Citera
2025-12-28, 12:28
  #158
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Svagt av Karlsson och Teo att missa att Drivenes åkte in på elfte plats, istället babblade de om annat.

Vilket innebär att Diggins redan vunnit TDS, Ebba och Frida för dåliga på sprint.
Citera
2025-12-28, 12:29
  #159
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Well, till skillnad från er så tycker jag att kommentatorerna skall kommentera det som syns i bild och eventuellt komma med analyser av just detta.


I Kvalet 4 åkare per minut..... mycket i slutet av de seedade åkarna
Sen vill en annan retas lite
Citera
2025-12-28, 12:29
  #160
Medlem
HungalaBungalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Hagström tar alltid heat 4 eller oftast heat 5
Jodå det vet jag.
Citera
2025-12-28, 12:32
  #161
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
I Kvalet 4 åkare per minut..... mycket i slutet av de seedade åkarna
Sen vill en annan retas lite

"Oj Drivenes, det var en överraskning" kunde de i alla fall ha hunnit med att säga.

Jo, jag förstod det ...
Citera
2025-12-28, 12:34
  #162
Medlem
Alvar och fritt är ingen bra kombo.
Edit. Svagt av Grahn.
Citera
2025-12-28, 12:34
  #163
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinternkommer
Vilket innebär att Diggins redan vunnit TDS, Ebba och Frida för dåliga på sprint.

Nej det innebär det inte. Ebba och Frida är bättre än Diggins i klassisk stil och Frida är bättre i klassisk sprint än skatesprint.
Citera
2025-12-28, 12:35
  #164
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Alvar och fritt är ingen bra kombo.

Inte Anton och fritt heller som det verkar
Citera
2025-12-28, 12:35
  #165
Medlem
HungalaBungalas avatar
Galet tight kval ser det ut att bli.
Citera
2025-12-28, 12:35
  #166
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Kan det vara så at svenskarna har dåliga skidor? Överlag sämre resultat på alla utom Hagström och Ilar.
Citera
2025-12-28, 12:36
  #167
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Inte Anton och fritt heller som det verkar
Just nu, inte Anton med skidor.
Citera
2025-12-28, 12:38
  #168
Medlem
Anton Grahn står sig slätt. Ännu en talang som svensk längdskidåkning inte lyckas förvalta. Svensk träningsfilosofi är förlegad.

Edit. vi ska vara glada om Anger tar sig till semi. Numera en kvartsfinal-åkare som hamnar allt längre bak i kvalen
__________________
Senast redigerad av Finnvedssonen 2025-12-28 kl. 12:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in