2025-12-24, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Hon slutar smörja in sig lagom till julafton.. allt för att hon ska vara huvudpersonen… men säger att hon inte vill förstöra för barnen.. jävla martyr!

Exakt så är det!
Syns ju lång väg att hon skitit i att smörja in sig.
Och gnäller lite extra över hur hon ser ut i ansiktet. Och att hon är glad att hon har dessa fantastiska huvudbonader.
Jag storknar faktiskt.
Vad tänker ens svärföräldrarna om henne??
Jag hade fått panik om min son hade kommit hemsläpandes på en sådan WT brud
Citera
2025-12-25, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlisanBusan
Exakt så är det!
Syns ju lång väg att hon skitit i att smörja in sig.
Och gnäller lite extra över hur hon ser ut i ansiktet. Och att hon är glad att hon har dessa fantastiska huvudbonader.
Jag storknar faktiskt.
Vad tänker ens svärföräldrarna om henne??
Jag hade fått panik om min son hade kommit hemsläpandes på en sådan WT brud
Självklart har hon skitit i att smörja sig. Hon vill inte bli frisk. Stefan och hon skulle ju inte fira julen ihop. Men självklart fick han inte fira utan henne. Hon har skitit i att smörja sig bara för att få massa uppmärksamhet hos Stefans familj.
Citera
2025-12-25, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Självklart har hon skitit i att smörja sig. Hon vill inte bli frisk. Stefan och hon skulle ju inte fira julen ihop. Men självklart fick han inte fira utan henne. Hon har skitit i att smörja sig bara för att få massa uppmärksamhet hos Stefans familj.

Exakt så är det. Varför har hon inte smörjt in sig?

Och de skulle fira jul på varsitt håll. Men helt plötsligt så ska hon mig till Sundsvall. Jag blir så trött
Citera
2025-12-25, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Exakt så är det. Varför har hon inte smörjt in sig?

Och de skulle fira jul på varsitt håll. Men helt plötsligt så ska hon mig till Sundsvall. Jag blir så trött
Var är hennes stora barn? Ville de inte fira med henne? Blev det för synd om henne då så hon måste snylta på Stefans familj?

Har hon tagit bort din FB eller är det bara mig hon har blockat?
Citera
2025-12-25, 13:35
Medlem
En son skulle till sin tjej, en vara hos pappan och en med flickvän utomlands.
Ja, hon skulle ju vara hemma för det var för omständigt att ta med alla katter. Det var väl någon i hennes innersta krets som fick äran att hjälpa henne tömma bajslådor och mata.

Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Var är hennes stora barn? Ville de inte fira med henne? Blev det för synd om henne då så hon måste snylta på Stefans familj?

Citera
2025-12-25, 14:19
Medlem
Citat:

Det är väl problemet när man har splittrade familjer. De vill fira med andra ibland också, särskilt om de sällan träffar de andra. Däremot blev det väl för synd om henne och Mellon så de följde med upp dit istället.

Jag tror bara det var bestämd att hon skulle vara hemma först för det var ju då de verkade kyliga mot varandra. Hon blev besviken och arg när han drog och inte sa när han skulle komma hem utan berättade först när han var borta Sen dess har de väl blivit sams.
Säkert kul för Mellon att få fira med flera.
Citera
2025-12-25, 15:27
Medlem
Citat:

Jag är övertygad om att de tjatat om jul. Hon ville inte sitta själv.

Hon sa att hon inte köpt julmat för de skulle till Sundsvall o fira jul.
Citera
2025-12-25, 21:12
Medlem
Följer inte människan, men av någon anledning kommer hennes fnösketorra ansikte upp som förslag på mina SoME i tid och otid. Nu något inlägg där hon också rakat sig.

Varför ser hon ut som hon gör?
Citera
2025-12-25, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Hon slutar smörja in sig lagom till julafton.. allt för att hon ska vara huvudpersonen… men säger att hon inte vill förstöra för barnen.. jävla martyr!
Helt otroligt dumt att sluta smörja in huden, det kommer bara bli värre och det vet hon. Hon vill se så sjuk ut som möjligt för att få ännu mera följare och likes. Hon säger att hon är öppen men nej det är precis tvärtom, hon vet alltid bäst! Och håret, nej det är så pinsamt, hon har höga flikar ja, det kan man få av flera olika anledningar.

Hon gör sig själv till ett offer och hon älskar uppmärksamheten. Det är så narcissistiskt beteende.
Citera
2025-12-25, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MREnzoWrange
Följer inte människan, men av någon anledning kommer hennes fnösketorra ansikte upp som förslag på mina SoME i tid och otid. Nu något inlägg där hon också rakat sig.

Varför ser hon ut som hon gör?

Hon har eksem som ballade ur och så fick hon TSW (topical steroid withdrawal)- typ kortison-abstinens i huden. Det som gör henne torr nu är antagligen en blandning av TSW (hon tappade all yttre hud, fick infektioner m.m) och eksem. Hon tappade hår och fick glest hår i fram och ville raka av allt.

Av någon anledning har hon slutat att smörja in ansiktet helt sådär lagom till julafton. Nu när det börjat bli kallt utomhus också och man måste smörja ännu mer om man har eksem och atopisk hud…. Det här gör hon medvetet eller omedvetet för att folk ska ge henne uppmärksamhet (ju värre hon ser ut desto mer hejarop, pepp, och tycka-synd-om).
Hon är sjuk men tyvärr gör hon det värre själv, det är uppenbart sedan länge. Gör tvärtom mot vad man ”ska” göra. Fotar och filmar när hon ser ut som värst. Det ger ju mest likes…
Citera
2025-12-25, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Hon har eksem som ballade ur och så fick hon TSW (topical steroid withdrawal)- typ kortison-abstinens i huden. Det som gör henne torr nu är antagligen en blandning av TSW (hon tappade all yttre hud, fick infektioner m.m) och eksem. Hon tappade hår och fick glest hår i fram och ville raka av allt.

Av någon anledning har hon slutat att smörja in ansiktet helt sådär lagom till julafton. Nu när det börjat bli kallt utomhus också och man måste smörja ännu mer om man har eksem och atopisk hud…. Det här gör hon medvetet eller omedvetet för att folk ska ge henne uppmärksamhet (ju värre hon ser ut desto mer hejarop, pepp, och tycka-synd-om).
Hon är sjuk men tyvärr gör hon det värre själv, det är uppenbart sedan länge. Gör tvärtom mot vad man ”ska” göra. Fotar och filmar när hon ser ut som värst. Det ger ju mest likes…

Tack för en grym recap! Uppskattas verkligen.

Då förstår jag, det är lite Münchhausen by proxy fast å sina egna vägar, man vill vara sjuk och gör en stor sak av det.

För övrigt en riktigt läskig diagnos, men man måste och bör ju sköta sådana diagnoser klanderfritt.
Citera
2025-12-26, 12:51
Medlem
I hennes senaste vlogg säger hon att hon slutat smörja sig nu. Har hon sagt de rakt ut förut? Kanske sen på bollen. Hon borde skämmas.
Senast redigerad av Hajmedii 2025-12-26 kl. 13:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in