Citat:
Ursprungligen postat av
rubbergirl
Ja. Utan husis på skolskjutar Rickard Anderssons adress t.ex hade vi aldrig kunnat identifiera enstöringen.
Husis inom avspärrningarna? Hos hans föräldrar han bor hos på landet utan grannar? El. ngn helt annanstans?
Jag tycker det är väldigt mycket locket på. Många ggr finns det ngn pratglad granne i media men de har inte mkt att säga här vad det verkar. Inget det rapporteras om iaf.
Jag antar att de avvaktar tills de kunnat förhöra flickorna bättre men ändå.
Ja, tjejerna lär inte kunna vara hörda ordentligt ännu, men än initialt. Jag är precis inne på samma som du, för är man i 20 års åldern så har man sannolikt en lägenhet någonstans och då upptäcker man ju garanterat att det helt plötsligt blir massa spring plus att det kommer massa konstiga bilar och folk.
Bodde GM hemma i en villa så hade det uppmärksammats också såvida det inte är grymt off så att säga. Så för mig så drar det åt snaran lite åt att det är en gästarbetare eller nyanländ apa. I O F så borde ju även i ett sånt läge märka att det är "ökad aktivitet" runt flyktingförläggningen eller asylboendet eller gästarbetarbostaden. För jag kan verkligen inte tänka mig att polisen inte varit på adressen. Även om de inte hunnit göra husis så borde ju GM.s adress vara avspärrad.