2025-12-25, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Det är väl någon drogad som följt efter dottern hem och levt rövare.
Så kan det också vara. Hur många har inte anledning att fylla på förrådet av julmat på juldagen? Någon av de tre kvinnorna gick och handlade och en drogpåverkad idiot följde efter till hemmet. Jag känner mig ganska säker på att gm var drogpåverkad.
Citera
2025-12-25, 23:13
Medlem
Det är som flera redan skrivit en pojkvän till dottern AI som har dödat mamman Annic* Groth.
*a
Citera
2025-12-25, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Polisen har sagt det inte finns nån känd koppling mellan offer och gärningsman!!

Herregud, det har refererats hur mycket som helst till den uppgiften.

NEJ polisen skrev tidigare idag att de då inte kände till någon koppling men jobbade på att hitta en eventuell sådan
Citera
2025-12-25, 23:14
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PokkenPekka
Ja är ju så är många som ligger och ruttnar i våra bårhus och väntar... Men om det är nåt utsoknes från stegra har dom bra koll vart han ska skickas. Så länge han inte gått under falsk identitet
länk
https://www.na.se/2025-12-25/kvinna-dod-misstankt-man-ihjalskjuten-av-polis/

Citat:
– Polisen åker till platsen för att se vad som har hänt och för att gripa den här mannen. Då uppstår en situation som leder till att polisen skjuter verkanseld och han avlider, säger Marie Andersson, presstalesperson på polisen i region Nord.
Citat:
Kvinnan i 55-årsåldern hittades död och två ytterligare personer fördes till sjukhus med okända skador.

Enligt polisen finns ingen känd relation mellan gärningsmannen och personerna i villan. Men det är något som kommer att utredas vidare.
Citera
2025-12-25, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barack.Obola
Det är som flera redan skrivit en pojkvän till dottern AI som har dödat mamman Annic* Groth.
*a

trådsanning eller källa på det ?
Citera
2025-12-25, 23:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Polisen har sagt det inte finns nån känd koppling mellan offer och gärningsman!!

Herregud, det har refererats hur mycket som helst till den uppgiften.

Om du ska vara arg, så var arg på polisen istället för på mig. Du verkar ha nån sorts aggressionsproblematik…

Och förresten, om du nu är så upprörd, vad är det som har hänt enligt dig? Du verkar sitta inne med okänd information.

Nä, det har dom inte. Jag kan vara snäll och citera stycket åt dig.

Enligt initiala uppgifter hade den misstänkte gärningspersonen ingen känd relation till personerna som befann sig på adressen. Detta kommer att utredas vidare.

Vet du vad det innebär eller? Så jag frågar igen, du som läser så bra: VAR har dom FASTSTÄLLT att BO och GM inte har en koppling? Jag kan bara bryta ner det här åt dig,jag kan inte förstå det åt dig också
Citera
Medlem
Eroxxss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vancover89
lite sent och skjuta ihjäl han när han redan gjort skadan
Bättre sent än aldrig. Men synd att polisen inte hann fram i tid innan kvinnan blev mördad- vila i frid!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
Jag har med hört men kan inte bekräfta, vet inte heller vem denne är, var han stökig?

Alkoholproblematik samt viss narkotikaanvändning enligt min egen uppfattning, men han hade vänner och jag har träffat honom och har ej märkt några våldsamma tendenser förutom typiska grabbiga bråk. Halvstökig dvs men ej kriminell i min uppfattning
Citera
2025-12-25, 23:17
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barack.Obola
*a

Så polisen när polisen skriver: den misstänkte gärningspersonen ingen känd relation till personerna som befann sig på adressen, då skulle de inte innefatta »pojkvän« i begreppet relation?
Citera
2025-12-25, 23:18
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Ingen känd relation? Kan vara något som hållits hemligt.

Är det inte så att våldsdåd ofta utförs av någon som har en relation till offret?
När det gäller våld mot kvinnor i deras hem så ja, då är det oftast ngn som är bekant för henne.
Citera
2025-12-25, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kossansomgibbar123
Alkoholproblematik samt viss narkotikaanvändning enligt min egen uppfattning, men han hade vänner och jag har träffat honom och har ej märkt några våldsamma tendenser förutom typiska grabbiga bråk. Halvstökig dvs men ej kriminell i min uppfattning

Namn ?
Citera
2025-12-25, 23:19
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betonggalge
trådsanning eller källa på det ?

Citat:
Ursprungligen postat av kossansomgibbar123

Inte pojkvän
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in